  • 41. Data: 2014-12-14 16:33:56
    Temat: Re: pomiar prądu w aucie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:m6k4ia$61i$1@dont-email.me...
    > RadoslawF pisze:
    > [..]
    >
    > Ten za parę tysiaków też nocy nie wytrzyma.

    Alex, nie potrafisz odpuścić w porę?

  • 42. Data: 2014-12-14 16:34:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:m6ic67$mpr$1@dont-email.me...

    > A kamery nie trzeba?

    Może ma własną baterię litową?

  • 43. Data: 2014-12-14 16:58:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-12-14 14:50, Użytkownik AlexY napisał:

    > Ten za parę tysiaków też nocy nie wytrzyma.

    Nie musi dla mądrego wystarczy informacja z tych kilku godzin
    które wytrzyma. Głupi będzie się podniecał że całą noc nie wytrzyma.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2014-12-14 17:39:52
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Nie musi dla mądrego wystarczy informacja z tych kilku godzin
    > które wytrzyma. Głupi będzie się podniecał że całą noc nie wytrzyma.

    Przeczytaj od początku o czym tu rozmawiamy. Gdyby problem był nawet 3h
    to bym osobiście posiedział i jopił się w miernik.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 45. Data: 2014-12-14 17:40:21
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:

    > Alex, nie potrafisz odpuścić w porę?

    Co mam odpuścić? Nie mam racji? Nudzi mi się przy niedzieli to chociaż
    podyskutuję (nie mylić z trollowaniem), albo se zaraz czołgi odpalę...

  • 46. Data: 2014-12-14 17:44:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:m6keh1$d0s$3@dont-email.me...

    > Co mam odpuścić? Nie mam racji? Nudzi mi się przy niedzieli to chociaż
    > podyskutuję (nie mylić z trollowaniem), albo se zaraz czołgi odpalę...

    Nie masz, bo używa się tego co jest pod ręką, mimo że lepsze
    rozwiązanie jest dostępne gdzies tam w teorii to co z tego jak
    go nie masz, musisz coś kupić dodatkowo a potrzebujesz tylko
    doraźnie coś sprawdzić, tak jak on? Odpuść sobie, odpal czołgi ;-)

  • 47. Data: 2014-12-14 18:07:49
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > albo se zaraz czołgi odpalę...

    wot ?:)

  • 48. Data: 2014-12-14 21:51:12
    Temat: Re: pomiar pr?du w aucie
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-14 18:35, Tornad pisze:

    > Mozna i w culombach - na to samo wyjdzie.
    >
    > Kulomb to ladunek elektryczny, pradu o natezeniu 1 A, ktory przeplywa przez
    > obwod w czasie 1 sekundy.
    >
    > Pojemnosc akumulatora wynosi powiedzmy 100 Ah. Czyli przy natezeniu 1 A, moze
    > pracowac przez 100 godzin. Kazda godzina ma 3600 sekund. Wychodzi, ze
    > akumulator ma Q = 100 * 3600 = 360 000 culombow.
    >
    > Rozrusznik w czasie startu pobiera 200 A w czasie 5 sekund co daje 1000 c. Czyli
    1000 / 360 000 * 100 % = 0.27 procenta.
    > O tyle start uszczupla zgromadzony w akumulatorze ladunek.
    Teoretycznie masz rację, ale praktycznie więcej ubędzie z aku bo
    obciążenie tak dużym prądem gwałtownie zmniejsza pojemność aku, ile,
    trudno wyczuć, ale może to być np 1/10 pojemności. --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 49. Data: 2014-12-14 22:19:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-12-14 17:39, Użytkownik AlexY napisał:

    > Przeczytaj od początku o czym tu rozmawiamy. Gdyby problem był nawet 3h
    > to bym osobiście posiedział i jopił się w miernik.

    Przeczytałem.
    I podtrzymuje to co napisałem w poprzednim poście.
    A skoro ty byś posiedział te trzy godziny to dlaczego od razu
    tego nie napisałeś zamiast się ośmieszać tym co napisałeś ?

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2014-12-14 22:22:54
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:
> [...]
    [..]

> [...]
    > go nie masz, musisz coś kupić dodatkowo a potrzebujesz tylko
    > doraźnie coś sprawdzić, tak jak on? Odpuść sobie, odpal czołgi ;-)

    Ma czy nie, tego nie wiemy, czasem nie jesteśmy świadomi że do
    rozwiązania problemu można użyć sprzętu który mamy (o ile mamy), wczytać
    dane excelem, który z tego zrobi nawet ładne kolorowe wykresiki.
    Ale można też nagrać kamerą wyświetlacz miernika a potem drugie tyle
    czasu oglądać nagranie. IMHO bez sensu.