    From: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pomiar prądu na płytce za pomocą hallotronu
    Date: Mon, 09 Mar 2015 12:27:32 +0100

    Am 09.03.2015 um 10:54 schrieb ww:

    > Może. Jednak te hallotrony to przy okazji izolacja galwaniczna i często
    > gotowy sygnał zdatny do podania na przetwornik a/c. Kupiłem dla testu
    > taki moduł arduino z układem acs712 na prąd do 20A.

    Niekoniecznie pomogę, ale widziałem taki system z hallotronem na płytce,
    ścieżka po drugiej stronie płytki, a całość objęta ferromagnetykiem
    (przyklejonym). Podobno dość czułe toto było, ale na pewno nie
    kosztowało 6zł.

    A tu masz gotowca za 6zł, tylko bez ferrytu:
    http://www.aliexpress.com/item/FREE-SHIPPING-2PCS-LO
    T-30A-Range-ACS712-ACS712T-ACS712TELC-30A-Module-Cur
    rent-Sensor-Module/1755387019.html

    Waldek