  • Data: 2015-03-09 13:30:44
    Temat: Re: pomiar prądu na płytce za pomocą hallotronu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello ww,

    Monday, March 9, 2015, 1:23:33 PM, you wrote:

> [...]
    i-halla/allegro-microsystems/acs713elctr-30a-t/#
    > W Chinach. Chociaż akurat widziałem 20A. Ale pewnie gdyby dobrze
    > poszukać to i 30A znajdzie się w tej cenie.

    Oryginalny układ kosztuje w Polsce ponad 20PLN. Jak myślisz -
    Chińczycy sprzedają oryginały?

    > Możliwe.

    Możliwe? To elementarna fizyka.

    > Tu na przykład ktoś ma 3 rezystory po 0.1.

    Ktoś lubi grzałki.

    > http://www.embeddedtronics.com/public/Pictures%20fro
    m%20customers/UHU/UHU%20and%20E240_13.JPG
    > Na oryginalnym schemacie widziałem 5 takich rezystorów. A te szczytowe
    > 20 czy 30A to się chyba zdarza bardzo rzadko.

    Chyba? Ale to chyba Ty powinieneś wiedzieć, ile naprawdę
    potrzebujesz...

    --
    Best regards,
    RoMan