eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapomiar prądu w aucie › Re: pomiar pr?du w aucie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pomiar pr?du w aucie
    Date: Sun, 14 Dec 2014 01:24:28 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <m6ilc2$50q$1@node1.news.atman.pl>
    References: <m6f387$900$1@dont-email.me> <m6hj6p$58s$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <m6hjq1$f98$2@node1.news.atman.pl> <m6hodf$bop$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <m6ii5t$2qs$1@usenet.news.interia.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    NNTP-Posting-Host: 31-178-95-7.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1418516674 5146 31.178.95.7 (14 Dec 2014 00:24:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Dec 2014 00:24:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <3...@p...pl.invalid>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:675640
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-12-14 00:41, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Adam,
    >
    > Sunday, December 14, 2014, 12:30:04 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    >>> Padlinę doprowadzić do stanu braku rozruchu - jak najbardziej. Policz
    >>> jak MAŁO energii potrzeba do rozruchu typowego silnika.
    >> Energia w sensie fizycznym? Czyli VIt?
    >
    > A znasz inny sens energii elektrycznej?
    >
    >> Nie zastanawiałem się.
    >> Weźmy typowy, europejski silnik benzynowy, w zakresie pojemności
    >> <=2000ccm. Autka takie mają akumulatorki o prądzie rozruchowym rzędu 600
    >> do 700A,
    >
    > Bez znaczenia - rzeczywisty prąd rozruchowy jest znacznie niższy.

    Zgadza się. Nawet w dieslach jest to ok. 190A przy sprawnym rozruszniku.
    Jak wzrośnie do 230A to trzeba wyczyścić komutator, bo prąd zaczyna
    płynąć po komutatorze zanieczyszczonym pyłem ze szczotek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: