  • Data: 2011-08-22 08:38:16
    Temat: Re: południe północ - jakieś nowości/utrudnienia?
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2011 21:01, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > potrzebuje bez problemu (jadę z dzieckiem) przejechać pi razy oko z
    > Katowic nad morze. częstochowa, łódź toruń gdańsk władysławowo. Mniej
    > więcej tak, ale mogę trasę zmienić. mam automapę 5.2 i nie kupie
    > aktualizacji spowodu jednego wyjazdu. Proszę o informacje o stałych
    > utrudnieniach i nowo otwartych drogach.
    > Być może pytanie niektórym wyda sie naiwne,ale ostatnio wracając z
    > pomorza, przejechałem sie błyskawicznie króciutkim odcinkiem autostrady,
    > poto aby odstac godzinkę na 2km łączniku autostrady ze starą drogą...

> [...]

    Jeżeli chcesz szybko przejechać tę trasę, to Twoje pytanie powinno być
    nie którędy jechać, ale KIEDY jechać?

    Ja jechałem w niedziele nad morze, wyjechałem w niedzielę rano, nad
    morzem byłem wczesnym popołudniem, zero korków w moją stronę.
    Do domu wracałem w sobotę rano, gdy większość właśnie wybierała się na
    weekend nad może. Też zero korków, płynna jazda cały czas.