  • Data: 2015-11-03 18:23:01
    Temat: Re: polskie tablice
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-11-03 o 17:21, J.F. pisze:

    >Nie widzę problemu - właściciel ma dbać o stan, jak nieczytelna -
    >wymienić.

    Na koszt urzedu ? Czy gwarancja tylko 2 lata ?

    >Bez przesady.

    Wymaga, bo trzeba miec centralny, z dostepem dla policji, SG/M, sadow,
    komornikow, ITD, itp.
    Owszem - niby wystarczylby jeden prosty serwis www.

    >A musi odsyłać? Zabrał, to odda, jak ustanie przyczyna zatrzymania.

    I mam po dowod ze Szczecina do Przemysla jechac ? Ales wymyslil :-)

    >Masz prawko, to wykup OC.

    Nie majac samochodu ?? Ales wymyslil :-)

    >Utrudnienie to jest teraz - z samochodami służbowymi, wypożyczanymi,
    >leasingami itd.
    >Ja dodatkowo teraz muszę opłacać cztery OC, a przecież więcej jak
    >jednym na raz nie pojadę, to i szkód nie narobię przecież.

    Skoro 4 trzymasz i placisz, to zakladam, ze je jednak jakos tam
    uzywasz.

    >Poniekąd to jest 50,00 PLN za dokument.

    Tylko 50, bywa ze policja wybaczy itp.
    A zobacz co ustawa przewiduje - nie okazesz polisy, to w zasadzie od
    razu powinni lawete wezwac.

    J.