    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 10 Mar 2017 04:53:18 -0800 (PST)
    <5...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <8...@g...com>
    <o9pagn$88f$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <58c13168$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <58c27ebd$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: polski samochod elektryczny
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 10 marca 2017 19:23:58 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > A tak.
    >
    > "Obiecywac to sobie mozecie - mieliscie 8 lat aby zrobic".

    facepalm

    > Za to naprawy podrozaly.
    > A jak zarobki wzrosly, to juz nie kazdy ma ochote jezdzic malobitym.

    Małobite naprawia sam kierowca. Albo wyrzuca i kupuje następnego.

    > I tak, i nie - w tej chwili wiele, czy prawie wszystkie nowe bloki
    > maja podziemny garaz ... i czesto miejsca czekaja na wykup.
    > Ba - to miejsca z podnosnikiem na 2 samochody.

    Ten podnośnik to rzadkość. Bez niego w tym garażu mieści się tyle samochodów ile jest
    w bloku mieszkań. Pod blokiem (w sensie obok) nie zaparkujesz.

    > Zgadza sie.

    > Ale ja po trzecie: trzeba jakos wykreowac rynek, zeby wszyscy mieli
    > zajecie.

    Ludzie nadający się do pracy w fabryce samochodów nie są w Polsce bezrobotni.

    > No ale tak to wyglada.
    > I nie wiem - zle zrobilismy, dobrze zrobilismy ze poczekalismy na
    > obnizke cen ...

    A co tylko chcesz. Masz ileś tam powodów żeby twierdzić że dobrze, ileś tam- że źle.
    Wierzysz w to co masz ochotę. A i tak nikogo to nie obchodzi. Takie czasy.

    > Gdzies tam jeszcze sa Czechy, gdzie nie pomysleli, a jakos o
    > katastrofie nie slychac.

    I jaki z tego wniosek?