-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: ii <i...@o...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: polski kierowca
Date: Thu, 3 Dec 2020 19:59:49 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 31
Message-ID: <rqbcis$7jg$2@news.icm.edu.pl>
References: <5fbc073c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<rpjmm9$s86$1$opajak@news.chmurka.net>
<5fbe20ba$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: affb220.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1607021980 7792 95.49.131.220 (3 Dec 2020 18:59:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Dec 2020 18:59:40 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.5.0
In-Reply-To: <5fbe20ba$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688223
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.11.2020 o 10:15, T. pisze:
> W dniu 2020-11-24 o 20:24, Pawel "O'Pajak" pisze:
>> W dniu 2020-11-23 o 20:02, J.F. pisze:
>>> "Dwa lata temu na około 160-kilometrowym koncesyjnym odcinku
>>> autostrady A1 Rusocin - Nowa Wieś aż 168 pojazdów osiągnęło
>>> maksymalną zarejestrowaną tam średnią prędkość 248 km/h! A to
>>> oznacza, że chwilami prędkość mogła oscylować wokół 300 km/h."
>>>
>>> Hm nie podali w jakim czasie te 168 pojazdow ... ale place to
>>> wymagam, czy zegary na bramkach zle zsychronizowane ?
>>>
>>> "Na przykład, że na odcinku drogi ekspresowej S3 między Gorzowem
>>> Wielkopolskim a Szczecinem ponad 70 proc. kierujących przekroczyło
>>> dozwoloną prędkość, a 15 proc. jechało szybciej niż 147 km/h
>>> (maksymalna dopuszczalna prędkość na drodze klasy S to co do zasady
>>> 120 km/h)."
>>
>>
>> Skoro kierowcy masowo łamią ograniczenia predkości na autostradach i
>> eSkach i nic złego się nie dzieje, to wniosek jest raczej oczywisty -
>> te ograniczenia są bez sensu. Jakie powinny być? Nie wiem, ale z
>> pewnością obecne są dostosowane do Warszaw, Syrenek i Trabantów, a nie
>> do współczesnych samochodów.
>>
>> Pozdroofka,
>> Pawel Chorzempa
>
> Skoro tylu kierowców wyprzedza na podwójnej ciągłej to po co w ogóle
> malować jezdnie?
Każdy znak informacyjny jest dobry by trafniej ocenić ryzyko.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.20 20:07 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-04 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-04 Czy policjantów należy ROZBROIĆ?
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=