  • 71. Data: 2011-02-18 12:16:27
    Temat: Re: policyjne alfy i pomiar z naprzeciwka
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 17.02.2011 Adam Adamaszek <c...@g...com> napisał/a:

    > Nie nie nie, zle sie wyrazilem. Mialem na mysli dozwolona Vmax, czyli
    > 140km/h wlasnie.
    >
    > Wiekszosc IMHO jedzie tak 120-130 (gps).

    Czyli licznikowo jadą koło 140.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 72. Data: 2011-02-18 13:06:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Feb 2011 11:57:38 +0100, Cavallino wrote:
> [...]
    acalne,artykul.html?node=15

    >Jak to gdzie , urzęday ukradły w imię państwa.
    >Przecież zawsze mówię że to mafia jest.

    Sprawdz wydatki .. emeryci "kradna" najwiecej.

    "Gazeta Prawna" zobowiazuje .. ale skad oni te liczby wzieli ?
    Wydatki na drogi zdaja sie byc ostatnio wielka tajemnica,
    ale skad te 50 mld przychodow ?

    J.

  • 73. Data: 2011-02-18 13:08:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Feb 2011 12:16:27 +0100, Krzysiek Kielczewski wrote:
    >Czyli licznikowo jadą koło 140.

    I tak im chyba do tych 130 rzeczywistych daleko.

    J.

  • 74. Data: 2011-02-18 13:12:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Feb 2011 10:04:41 +0000, Kamil wrote:
    >Dopiero co padlo tutaj GPSowe 150-160.

    Bo to z tym roznie jest. Moge wrzucic 150 na A4 i malo kto mnie bedzie
    wyprzedzal, a na gierkowce pod Warszawa juz wiecej.

    J.

  • 75. Data: 2011-02-18 13:16:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Feb 2011 10:01:13 +0000, Kamil wrote:
    >Tak z rok temu spod wschodniej granicy (Lancut) do Poznania. Fajna
    >wycieczka z przerwa na obiadek, caly czas przepisowo bo nie lubie
    >ryzykowac z malym dzieciakiem w foteliku. Az sie ojciec dziwil, ze w
    >sumie wcale nam dlugo nie zeszlo a jechalem spokojnie.

    Bo to roznie bywa. Pamietam gdzies przed laty Wroclaw-Pulawy.
    w jedna strone "dopuszczalna +10", w druga sie spieszylo ...
    i pol godziny roznicy na trasie ~6h.

    A niedawno sam tu pisalem o 8-ce - 3h "normalnie" lub 4h w ulewie.

    J.

  • 76. Data: 2011-02-18 13:20:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Feb 2011 10:18:22 +0100, Arek wrote:
    >Szkoda, że nie masz pojęcia o czym mówisz. Kiedy ostatni raz
    >przejechałeś polskimi drogami więcej niż 400km.

    Za jednym razem ?
    stawiasz zbyt wysokie wymagania, mozna mieszkac w "centralnej Polsce"
    i nie miec potrzeby jechac 400km.

    J.

  • 77. Data: 2011-02-18 13:23:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Sprawdz wydatki .. emeryci "kradna" najwiecej.

    Jak odejmiesz koszty ZUS i fundy wcześniejszych emerytur dla tych, którzy na
    nie nie zapracowali, to raczej nic.

  • 78. Data: 2011-02-18 13:33:31
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-02-18 11:01, Kamil wrote:

    > Tak z rok temu spod wschodniej granicy (Lancut) do Poznania. Fajna
    > wycieczka z przerwa na obiadek, caly czas przepisowo bo nie lubie
    > ryzykowac z malym dzieciakiem w foteliku.

    Hehe, dobre. Czyli jazda np. 100 kmh jest już szalenie ryzykowna, bo
    nieprzepisowa? :-D.
    Ja też jeździłem z małym dzieckiem w foteliku. Szkoda że zamiast używać
    mózgu, ślepo wierzysz że jazda przepisowa=jazda bezpieczna.

    pozdrawiam
    mario

  • 79. Data: 2011-02-18 13:34:30
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-02-18 13:16, J.F. wrote:

    > Bo to roznie bywa. Pamietam gdzies przed laty Wroclaw-Pulawy.
    > w jedna strone "dopuszczalna +10",
    ^^^^^
    warto było tak ryzykować?
    ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 80. Data: 2011-02-18 13:38:40
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-02-18 11:03, Kamil wrote:

    > A skaczesz z przepisowej wysokosci "90", czy moze jestes miszcz,
    > wdrapales sie na "140", zepchnales po drodze kilka osob i w koncu
    > wpadles na plywajacego akurat czlowieka, bo nie chcialo ci sie zerknac?

    Wdrapałem się na "100". Nikogo nie zepchnąłem i na nikogo nie wpadłem.
    USzkodziłem sobie kręgosłup bo z góry (mówimy cały czas o basenie)nie
    było widać poziomu wody.
    Zaskakuje mnie Twoja wiara że 90 jest bezpieczne a wszystko to co
    powyżej już nie. Jak pojeździsz trochę więcej to się dowiesz, że nawet
    90 może być niebezpieczne i tak samo 120 może być w określonych
    warunkach prędkością bezpieczną na zwykłej drodze poza obsz.zab.

    pozdrawiam
    mario