  • 21. Data: 2011-02-16 20:21:57
    Temat: Re: policyjne alfy i pomiar z naprzeciwka
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:g68ol6t9jqi7aptmbpaj5sk1520sl38601@4ax.com...

    > Obiecanki przedwyborcze :-)

    No nie do końca.
    Jak tylko dozwolone Vmax będzie równe Vprzelotowej, a teren zabudowany
    będzie tylko na początku i końcu każdej trasy, to sam będę się trzymał.
    No i jeszcze jeden warunek - jak jest 50 i jadę prosto 50, to nie wolno mnie
    zatrzymać na więcej niż na 1 światłach w 1 miejscowości.

  • 22. Data: 2011-02-16 22:18:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 20:21:57 +0100, Cavallino wrote:

    >No nie do końca.
    >Jak tylko dozwolone Vmax będzie równe Vprzelotowej, a teren zabudowany
    >będzie tylko na początku i końcu każdej trasy, to sam będę się trzymał.

    To znaczy co - bedzie dopuszczalne 90 i tyle bedziesz jechal ?

    >No i jeszcze jeden warunek - jak jest 50 i jadę prosto 50, to nie wolno mnie
    >zatrzymać na więcej niż na 1 światłach w 1 miejscowości.

    No ba, jak bedzie zielona fala o ktorej bedziesz wiedzial, to tylko
    glupi pojedzie szybciej, laski nie robisz :-)

    J.

  • 23. Data: 2011-02-16 22:21:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 19:27:05 +0100, Seba wrote:

    >No weź przestań bo zaraz tu Adaś P. przyleci i zacznie nam udowadniać
    >klepiąc w klawiaturę, że w takich warunkach to on tym swoim aktualnym
    >Berlingo robi 142, no niech będzie 141, km w ciągu godzinki przelotu...
    >;)

    No wiesz, to nie jest az takie niewykluczone, duzo zalezy od odwagi,
    tzn jaj, w dwoch odmianach - ile osmielisz sie jechac przez wies i ile
    razy sie osmielisz wyprzedzac bez widocznosci.

    J.

  • 24. Data: 2011-02-16 22:36:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To znaczy co - bedzie dopuszczalne 90 i tyle bedziesz jechal ?

    No nie, krajówki mają być ekspresowe i dwupasmowe. ;-)

    > No ba, jak bedzie zielona fala o ktorej bedziesz wiedzial, to tylko
    > glupi pojedzie szybciej, laski nie robisz :-)

    To czemu jej nie ma?

  • 25. Data: 2011-02-16 22:43:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 22:36:57 +0100, Cavallino wrote:

    >No nie, krajówki mają być ekspresowe i dwupasmowe. ;-)

    Ale bedzie po szwedzku - autostrada i ograniczenie do 100km/h.
    To i tak lepiej niz po amerykansku ;-)

    A probowales pojechac 50 ? :-)

    J.

  • 26. Data: 2011-02-16 22:49:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale bedzie po szwedzku - autostrada i ograniczenie do 100km/h.

    A niby dlaczego?
    Obecne limity są już całkiem sensowne.

    > A probowales pojechac 50 ? :-)

    Tak, w korku nie zawsze możesz jechać pierwszy i decydować o tempie.
    50 działa, ale tylko w Berlinie, w Poznaniu nie.

  • 27. Data: 2011-02-16 23:54:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 22:49:26 +0100, Cavallino wrote:

    >A niby dlaczego?
    >Obecne limity są już całkiem sensowne.

    Ale za duza dziura ^H^H^H za duzo ludzi ginie, bedziemu musieli
    obnizyc :-P

    A jak juz Skynet bedzie, to spoleczenstwo ani zipnie, tylko grzecznie
    zdejmie noge z gazu :-)

    J.

  • 28. Data: 2011-02-17 00:56:54
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    z <...@w...pl> napisał(a):

    > W dniu 16.02.2011 01:18, kogutek pisze:
    > Jedno jest pewne, kończą sie czasy
    > >
    > Trzeba, budować drogi, szybką kolej, obniżać podatki, ułatwiać życie
    > przedsiębiorcom i usprawniać sądy żeby ścigały prawdziwych przestępców.
    >
    > Obecnie żeby normalnie funkcjonować trzeba płacić mandaty. To jest tylko
    > dodatkowy podatek a nie dbanie o życie i zdrowie Kowalskiego.

    I wracamy do punktu wyjścia. Mandaty to nie ukryty i dodatkowy podatek a
    dobrowolna dodatkowa oprócz podatkow skladka. Taki patriotyczny oddolny ruch
    spoleczny. Żeby bylo więcej pieniędzy na lokomotywy i na drogi. Nie ma
    oboiązku przekraczania pzrepisów. Zawsze robi się to dobrowolnie i z dobrego
    serca. Wszystkie swuadczenia, nie tylko mandaty, na rzecz państwa zasadzie
    nie są obowiazkowe. Pouczenie o obowiązku zaplącenia mandatu, często slyszane
    na uwaga pirat, jest zwyczajnie nie konstytucyjne. Konstytucja nie nakląda na
    obywatela obowiazku posiadania pieniędzy.

  • 29. Data: 2011-02-17 00:56:58
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 30. Data: 2011-02-17 00:57:31
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>