  • 11. Data: 2011-02-16 09:26:39
    Temat: Re: policyjne alfy i pomiar z naprzeciwka
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-02-16 09:17, megrims pisze:
    > W dniu 2011-02-16 08:37, LEPEK pisze:
    > (Ciach) na granicy umiejętności części kierujących.
    >>
    > albo fatalnego stanu technicznego pojazdu i nawierzchni

    Złej baletnicy... ;P

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2011-02-16 17:12:15
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl>

    No wszystko pięknie, samochodzik cacany, ale panowie polucjanci sami na
    mandacik zasłużyli. Bo świateł przeciwmgielnych nie używa się w słoneczny
    dzień. Także składam wniosek o samoukaranie się panów mądralińskich
    polucjantów w górnych granicach taryfikatora. Może to ich nauczy
    poszanowania prawa. Halogeniarze zasrani...

  • 13. Data: 2011-02-16 17:44:50
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-15 21:31, MM pisze:

    > W krajach skandynawskich jakoś jeździć zgodnie z przepisami potrafią, a
    > u nas nie, trzeba mieć min +20 na liczniku.

    A to ciekawe, wszyscy zasuwają co najmniej +20, a i tak średnia prędkość
    wychodzi duuuużo niższa niż jadąc zgodnie z ograniczeniami w krajach
    skandynawskich. Cud jaki czy co?

    A.

  • 14. Data: 2011-02-16 18:24:26
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 16/02/2011 16:44, Arek wrote:

    > A to ciekawe, wszyscy zasuwają co najmniej +20, a i tak średnia prędkość
    > wychodzi duuuużo niższa niż jadąc zgodnie z ograniczeniami w krajach
    > skandynawskich. Cud jaki czy co?

    Masz jakies zrodlo tej rewelacji? W zamian chetnie podesle dane
    dotyczace smiertelnosci na drogach. Zaszaleje i nie bede ograniczac sie
    do krajow skandynawskich, moge podeslac nawet cala europe zachodnia. To
    dopiero bedzie ciekawe.

    Kamil

  • 15. Data: 2011-02-16 18:55:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 19:49:30 +0100, z wrote:
    >PS. 20 tys. Polaków rocznie umiera na raka tylko przez
    >niemądre-nieudolne wydawanie naszych składek-podatków a tutaj wielka
    >dyskusja czy przekroczenie +20 jest przestępstwem czy już zbrodnią.
    >Żałosne lemingi.

    Bo taki mlody co ginie na drzewie to by jeszcze wplacil grube podatki,
    a za starego i schorowanego to ZUS wyplaca premie :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-02-16 19:05:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-16 18:24, Kamil pisze:

    > Masz jakies zrodlo tej rewelacji?

    No ... gpsowe 150/160 na gierkówce Wawa-Piotrków ... a i tak
    średniej 100 km/h za dnia nie da się wykręcić na trasie Wro-Waw.

    > dotyczace smiertelnosci na drogach. Zaszaleje i nie bede
    > ograniczac sie do krajow skandynawskich, moge podeslac nawet
    > cala europe zachodnia. To dopiero bedzie ciekawe.

    No ba. Jeszcze ilość drewnianych kościołów proszę.

    6008

  • 17. Data: 2011-02-16 19:19:37
    Od: Jack22 <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-15 21:31, MM pisze:
    > Zamiast się cieszyć że policja ma nowe samochody, a nie stare pasaty,
    > polonezy, to tylko marudzenie.
    >
    > Trzeba po prostu wolniej jeździć, a nie zapier... 130 tam gdzie jest 70
    > lub warunki pogodowe nie pozwalają na bezpieczną jazdę z taką prędkością.
    >
    > W krajach skandynawskich jakoś jeździć zgodnie z przepisami potrafią, a
    > u nas nie, trzeba mieć min +20 na liczniku.

    to dlatego że mamy kiepskie i przepełnione drogi
    gdyby były normalne to bym jeździł zgodnie z przepisami

  • 18. Data: 2011-02-16 19:27:05
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 19:05:10 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > No ... gpsowe 150/160 na gierkówce Wawa-Piotrków ... a i tak
    > średniej 100 km/h za dnia nie da się wykręcić na trasie Wro-Waw.

    No weź przestań bo zaraz tu Adaś P. przyleci i zacznie nam udowadniać
    klepiąc w klawiaturę, że w takich warunkach to on tym swoim aktualnym
    Berlingo robi 142, no niech będzie 141, km w ciągu godzinki przelotu...

    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 19. Data: 2011-02-16 19:49:30
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2011 01:18, kogutek pisze:
    Jedno jest pewne, kończą sie czasy
    > zapiedzielania. Trzeba się nauczyć jeździć.

    Trzeba, budować drogi, szybką kolej, obniżać podatki, ułatwiać życie
    przedsiębiorcom i usprawniać sądy żeby ścigały prawdziwych przestępców.

    Obecnie żeby normalnie funkcjonować trzeba płacić mandaty. To jest tylko
    dodatkowy podatek a nie dbanie o życie i zdrowie Kowalskiego.

    Tak wiem. Prędkość zabija i inne takie bzdury nadopiekuńczego państwa.
    Rzygać się chce.

  • 20. Data: 2011-02-16 20:09:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 19:19:37 +0100, Jack22 wrote:

    >to dlatego że mamy kiepskie i przepełnione drogi
    >gdyby były normalne to bym jeździł zgodnie z przepisami

    Obiecanki przedwyborcze :-)

    J.