  • Data: 2009-04-24 08:53:19
    Temat: Re: policjant motocyklista zgin?? w wypadku drogowym
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WIADRO pisze:

    > nie, ale mam ochotę iść z koszem warzyw i wręczyć oficjelom..

    > pozwolisz że posłużę się linkami
    [ciach]

    Doba minęła, mam wrażenie że wiodące dla tego wątku zdarzenie jest
    wyciszane w naszej "wolnej prasie".
    Za to od wczoraj na portalach jest od nasrania starych pouczanek jacy to
    motocykliści są, promowanych blogów, zdjęć wypadków jeszcze ze śniegiem
    w tle itd. Jeśli to przypadek, to autorzy (kopiowacze) w/w materiałów
    powinni grać w totolotka.