  • Data: 2009-04-24 17:08:41
    Temat: Re: [press] policjant motocyklista zgin?ł w wypadku drogowym
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gsp6i8$hu$1@inews.gazeta.pl...
    > Płaczecie nad tą akcją o wegetarianizmie (nie wiem czy ty osobiście), ale
    > takie uogólnienia jak to powyżej łatwo pisać bezkarnie, co? "Niestety taka
    > jest prawda" - jesteś z policji? Tuszowałeś już coś czy tylko powtarzasz
    > prawdy opowiedziane przez kolegów?

    A Ty co? Obrońca psów wszelkiej maści? Szkoda chłopaka że zginął. Jednak to
    policjant. Koledzy policjanci się zemszczą. Babka będzei miała ciepło. To
    banda łobuzów nikomu niepotrzebna. Niech się odezwie ktoś komu w życiu
    policja pomogła. Chociaż jeden. Oni są tylko po to, żeby nas wkurwiać.
    Tworzą kliki, sami robią wszystko niezgodnie z prawem. Tam gdzie tylko jest
    kasa - już są. Złodziejom doniosą za kasę, zakapują kolesia policjanta za
    kasę. Matkę zajebią za kasę. I nie mów, że tylko niektórzy, że są policjanci
    z powołania. Nie ma. Wszyscy to skorumpowane gnoje... Znam ich wielu. Bardzo
    dobrze.

    --
    Grzybol