  • Data: 2009-04-24 18:26:23
    Temat: Re: [press] policjant motocyklista zgin?ł w wypadku drogowym
    Od: "Mystik" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gssrqo$qc4$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A Ty co? Obrońca psów wszelkiej maści? Szkoda chłopaka że zginął. Jednak
    > to policjant. Koledzy policjanci się zemszczą. Babka będzei miała ciepło.
    > To banda łobuzów nikomu niepotrzebna.

    Jad który się z Ciebie wylewa przypomina mi kilku ludzi w TV. I myślę, że
    żadna dyskusja ani z nimi, ani z Tobą w tej kwestii nie jest możliwa.

    > Niech się odezwie ktoś komu w życiu policja pomogła. Chociaż jeden.

    To się zgłaszam. Mi pomogła.

    > Wszyscy to skorumpowane gnoje... Znam ich wielu.

    Wielu nie oznacza wszystkich. Ale jak powiedziałem. Na tę dyskusję szkoda
    czasu. Nie ma argumentu, który by Cię przekonał.

    Mystik