  • Data: 2009-04-24 07:56:59
    Temat: Re: policjant motocyklista zginął w wypadku drogowym
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ogarniam Twojego przekazu, ale czuje ze masz ogromna chec wziecia
    > udzialu w uroczystosciach przelatujac glowna aleje cmentarza na gumie.

    nie, ale mam ochotę iść z koszem warzyw i wręczyć oficjelom..

    > Moze masz powody, w koncu jestes z Plocka, tylko ja je nie bardzo ogarniam.

    pozwolisz że posłużę się linkami
    1) zwróć uwagę na sposób piasnia, na zdjęcia itp..
    <http://www.policja.plockinfo.pl/modules.php?
    name=News&file=article&sid=747>
    data 2008.06.03

    2) odrazu akca policji...
    http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,5470981,Motocy
    klisci_nie_maja_latwego_zycia.html
    itp..

    3) pamiętacie ten filmik?? był nakręcony dzień później po tragedii z
    autobusem
    <http://miasta.gazeta.pl/plock/
    1,35681,5312399,Rozpedzony_motocyklista_z_policja_na
    _ogonie.html>
    data 2008.06.08 godzina 14.00 czyli w największy ruch
    zadaj sobie pytanie po co tam podkład muzyczny? po co druga kamera?
    kto 3 nagrywa
    dlaczego tak sie koleś zastanawia nad wypisaniem mandatu? itp
    zobacz na czym jedzie sprawca i w czym
    dlaczego kierowca seaba jedzie w spodniach skórzanych?

    4) porównajcie sobie ostatni link ze zdjęciem
    <http://bikepics.com/pictures/1644942/>

    dziwne że ten mandat nigdy nie istniał..