    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: polesingowiec do grania
    Date: Fri, 7 Sep 2018 09:11:25 +0200
    <pmm2ot$1o9$2@node1.news.atman.pl> <pmmp5a$o9i$2@node1.news.atman.pl>
    <pmn28g$1kb$3@node1.news.atman.pl> <pmo6bk$sln$1@node2.news.atman.pl>
    <pmojar$gg8$1@node1.news.atman.pl> <pmpb8i$v3a$1@node2.news.atman.pl>
    <pmpcpe$a8t$1@node1.news.atman.pl> <pmpdrf$r2r$1@dont-email.me>
    <pmquet$p88$1@node1.news.atman.pl> <pmr14u$fqs$1@node2.news.atman.pl>
    <pmr8ef$37i$1@node1.news.atman.pl> <pmrcba$qhr$1@node2.news.atman.pl>
    <pmrejh$9ct$1@node1.news.atman.pl> <pmrham$v31$1@node2.news.atman.pl>
    <pmrpkr$kg4$1@node1.news.atman.pl> <pmruju$bl4$1@node2.news.atman.pl>
    <pms2ue$fi7$1@node2.news.atman.pl> <pms7lr$31b$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2018-09-06 o 23:54, knrdz pisze:

    > Póki co to w tym wątku jedynie ty przyznałeś, że nie grasz na pecetach
    > (słowami "Ludzie grający na PC twierdzą"). Ja sam gram na pecetach i
    > pisałem o tym wielokrotnie, nie pisałem za to czy gram w ogóle na
    > konsolach. Fascynujące co można z fusów wywróżyć.

    Co znaczyło że powołuje się też na zdanie innych a nie że nie gram.
    Nie dyskutuj z tym co ci się wydaje.

    > Nie napisał za to że nie chce konsoli. To że napisał że szuka kompa może
    > wynikać jedynie z szukania oszczędności, czyli z tego, że być może nie
    > wie, że konsole są do grania nie tylko lepsze, ale i tańsze.

    Skoro napisał że chce komputer to należy to rozumieć że nie chce
    konsoli, tabletu lub telefonu. No ale Zacietrzewiony Idiota tego nie
    jest w stanie ogarnąć. Prawda?

    > Coś takiego nie istnieje, już to napisałem. Jeśli ktoś woli płacić za
    > możliwość grania w sieci tym że nie będzie mógł nigdy odsprzedawać ani
    > tych gier z multiplayerem, ani tych w których multiplayera nie ma, nawet
    > takich których po paru godzinach gry chętnie by się pozbył, bo go nie
    > bawią a jedynie irytują, ale nic z tego, bo to cena za "darmowy
    > multiplayer" platformy, nawet jeśli on sam z tego ficzera nie korzysta.
    > Jeśli komuś pasuje taka forma przepłacania za funkcjonalność której być
    > może nawet nie potrzebuje, to jego wola, ale warto o tym przypominać, a
> [...]

    Istnieje, na komputerach, nie mylić z konsolami.

> [...]
    > pecetach dystrybuowane, czyli licencje na platformę steam (a od
    > nadchodzącej niebawem części, BLOPS4, bodajże Blizzard app). Warto mieć
    > to na uwadze zanim się nieopatrznie dla pozornych oszczędności ("po co
    > mi konsola skoro mam peceta") zainwestuje w rozbudowę tego peceta aby
    > miał możliwości konsoli do gier (i za samą tę rozbudowę zapłaci cenę
    > konsoli, taki szczegół). No, chyba że jest się fanem "szukania gier w
    > sieci za darmo" jak ty i traktuje ten wydatek w sprzęt (trudniejszy do
    > ukradzenia niż jakieś tam pliki z internetu) jako niezbędną inwestycję w

    Znowu z uporem maniaka zaprzeczasz rzeczywistości.

> [...]
    > unieruchomiłyby je na dobre, pozostawiając jedynie komunikat że
    > zapraszają do zakupu konsol aktualnej generacji, co prawda część tych
    > starych gier nie będzie na nich działać, ale za to będziecie mogli sobie
    > kupić nowe.

    > Piszę o różnym sprzęcie najlepiej nadającym się do grania, a jedyny
    > który z nazwy wymieniłem to konkretny model peceta. Mimo to "lansuję
    > konsole do gier. Którą/które? No właśnie. Niczego nie lansuję, tylko
    > kwestionuję niedorzeczny bełkot przeciwnika konsol (co śmieszniejsze, na
    > pecetach też znającego gaming jedynie "ze słyszenia").

    A z tego pisania wynika że namawiasz do konsoli. Co oznacza że jak
    napisałem lansujesz konsole.

    > Przecież w poprzedniej jakże twórczej dyskusji, z uporem maniaka (takim
    > samym jak teraz gdy pozujesz na gracza, mimo że sam piszesz że granie na
    > pecetach znasz "z drugiej ręki", cytuję raz jeszcze: "Ludzie grający na
    > PC twierdzą...") kłamałeś że twój Corsair wciąga powietrze z zewnątrz i
    > po jego ogrzaniu wdmuchuje je do obudowy komputera, co empirycznie
    > sprawdziłeś. Najwyraźniej trolujesz dla samego trolowania, skoro zamiast
    > odpowiedzieć na pytanie, czyli odszczekać tamte kłamstwa, udajesz że nie
    > rozumiesz pytania.

    Tobie faktycznie rozum ssie na druga stronę.