  • Data: 2003-11-30 18:04:55
    Temat: Re: polaczenie z pol34
    Od: p...@p...pl (parys) szukaj wiadomości tego autora

    > Żadna uczelnia nie sprzedaje łączy, bo po prostu nie może.
    > Podaj jakiś przykład, dowolny.

    pozatem uważam ze każda uczelnia powinna sobie kupić łącze od operatora
    lub jak ma potrzebę to od kilku
    bardzo ładnie ze w Polsce społeczność akademicka poszła swoja droga i
    zrobili sobie własna siec, i niech sobie na zdrowie hulają we własnej
    sieci która przecież mogą wykorzystywać do wszelkich swoich celów czy to
    naukowych czy dydaktycznych, czy do badań, dla dostępu do Internetu
    (własnego), do udostępniania swoich osiągnięć itd, ale niech sie
    odkolegują i zejdą z areny operatorów komercyjnych

    wg mnie jedynym wporządku zagraniem było by przejście na własne
    rozliczenie, tzn odcięcie sie od jakiejkolwiek pomocy bardzo szeroko
    rozumianego Państwa, oddanie pieniążków za już istniejącą infrastrukturę
    (przynajmniej za to, choć można by sie uprzeć i przy wielu innych
    poniesionych nakładach), a najlepiej ogólna prywatyzacja
    czy ktoś będzie miał odwagę? oczywiście, że nie bo jak by wszedł
    właściciel prywatny/udziałowcy etc to w ciągu roku 80% pracowników
    wyleciała by na bruk, na pysk a Ci co by pozostali to robili by po 20h na
    dobe za polowe tej pensji co maja dziś a i ceny usług automatycznie by im
    skoczyły
    obawiam się, że odwagę miały by tylko osoby usytuowane dziś wystarczająco
    blisko tzw ?koryta?, mające duże nadzieje i złudzenia na lepszy zarobek,
    bo rzeczywiście kilku miało by szanse

    parys

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip