  • Data: 2003-11-30 23:52:00
    Temat: Re: polaczenie z pol34
    Od: Rafał Doroszkiewicz <W...@v...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:
    > A to, że MANy sobie dorabiają obsługując kilkanaście firemek, to nic
    > strasznego dla _polskiego_ _internetu_ się nie dzieje.

    Żeby się czepnąć - powiedzmy, gdyby takie "firemki", również kablówki
    (wszystkie firmy będące klientami CK MAN'ów), które płacą powyżej 10 000
    pln za łącza do MAN'ów przeszły do innego operatora
    ogólnopolskiego(nietpsa)..

    Konkurencja TP potrzebuje gotówki, a chociaż nic do MAN'ów, które
    zarabiają na zapewnianiu dostępu do Internetu, nie mam, to uważam, że
    MAN'y nie są tym, co powinno być alternatywą TP.

    Pozdr,

    --
    Rafał Doroszkiewicz
    rafal(at)vast.net.pl