  • Data: 2003-11-30 19:05:43
    Temat: Re: polaczenie z pol34
    Od: p...@p...pl (parys) szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to jest osobna firma, płaci podatki etc, więc co w tym złego?

    hmmm
    ale mogę sie założyć, ze gdyby tak prase napuścić tu ówdzie to mieli byśmy
    którąśset afere, w naszej Rzeczy Pospolitej, w tym roku
    z autopsji już chyba każdy... ba nawet przedszkolak wie, że przy
    powstawaniu takiej firmy musiał napewno być jakiś niezły przewał i pewnie
    nadal sie dzieją
    eh może ktoś napisze do Wyborczej i do innych czołowych brukowców
    czy sam mam skrobnąć :P
    na pewno wśród ludzi pracujących do dziś w okolicach tematu lub wśród
    byłych pracowników jest wielu którzy zostali odtrąceni od koryta i nie
    dostali nawet ochłapów, a może byli wtedy tylko asystentami lub stażystami
    i tylko dlatego im sie nie należało? są tacy? na pewno każdy takich zna,
    przecież to sie dzieje w całej Polsce, nie wstydźmy sie
    nie będę nikomu odbierał chleba, może ktoś zna szczegóły i napisze sam
    ja już się wiecej nie narażam nie chce dostać w gębe

    parys

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip