eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypojemność a mocRe: pojemność a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
    pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.prox
    ad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: pojemność a moc
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <8...@g...com>
    <1v74a7dznddw0$.1lwzo03vmtenn.dlg@40tude.net>
    <k6udhgwq1zem$.1qbiaphbk2wzk.dlg@40tude.net>
    <1fcl924x2o7xk$.hf96b8iz52g5$.dlg@40tude.net>
    Date: Sat, 6 Jul 2013 00:19:55 +0200
    Message-ID: <118s1xun0ft2m$.19ypnw1eo4h8d$.dlg@40tude.net>
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.176.130
    X-Trace: 1373062796 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1261 79.184.176.130:49179
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2497514
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 5 Jul 2013 23:34:59 +0200, Maciek napisał(a):

    > Dnia Fri, 5 Jul 2013 22:37:09 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >> Tylko zauważ że to jest jednostka z turbiną sterowaną elektronicznie.
    >> Turbina nadmucha z dołu i nawet jak kierowca ma obrotofobie, to całkiem
    >> dobrze może się zbierać z niskich obrotów.
    >> A większa pojemność to będzie jednostka wolnossąca i całkiem duże szanse na
    >> to, że poniżej 3krpm będzie gorzej niż w tym 1.4 turbo.
    >
    > Wiele gorzej nie musi byc. Poza tym - wiem, ale ja dziekuje za takie
    > wynalazki. Pojemnosc jak w kosiarce, pincet koni, zywotnosc jeszcze do
    > konca nieznana, ale pewnie niezbyt duza.
    > Wole wiecej placic za benzyne, bo to jest wydatek przewidywalny.

    W zasadzie takie zmiany wymusił trochę rynek (a stymulowała unia).
    Samochody z lat 90-tych były bardzo trwałe, a silniki najtrwalszą częścią
    auta.

    Klient salonu płacąc niemałe pieniądze jednak chce bardziej czegoś dla
    siebie, a nie zadowolenia i bezawaryjności dla trzeciego i czwartego
    właściciela z kolei.

    Do tego UE dołożyła swoje - dziś za zużycie paliwa pierwszy raz się płaci
    jeszcze w salonie ze względu na opłaty za emisję CO2. Stąd i parcie na
    oszczędność paliwa, nawet kosztem trwałości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: