eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypojemność a moc › Re: pojemność a moc
  • Data: 2013-07-06 12:38:00
    Temat: Re: pojemność a moc
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-07-06 11:18, RadoslawF pisze:
    > Dnia 2013-07-06 10:02, Użytkownik Maciek napisał:
    >
    >>> Nie będą, nie wszyscy dzisiaj kupują małe wysokoobrotowe silniczki.
    >>> Część aut używanych będzie z innymi silnikami. I teraz jak potwierdzi
    >>> się wysoka awaryjność takich silników to cena trzylatka spadnie
    >>> z 15 do 10 tysięcy a i tak większość będzie wolała kupić inny
    >>> model nawet sześcioletni byle z mniejszej grupy ryzyka.
    >>
    >> Optymistycznie zakladasz, ze beda na rybku dostepne samochody z takimi
    >> silnikami, tzn. duzymi i mozliwie malo wysilonymi, bez turba-srurba.
    >>
    >> Produkuje sie tego coraz mniej, a branza moto zadba, zeby tak zostalo, bo
    >> przeciez to dla nich czysty zysk.
    >>
    > Może i optymistycznie ale mimo wszystko liczę na to że producenci
    > w dalszym ciągu będą dbać o różne grupy klientów. Jak na razie
    > masowe wciskanie wysilonych silniczków o małej pojemności
    > dotyczy głównie modeli najtańszych.

    Mondeo z 1.0 ecoboost, Octavia z 1.2tsi czy Peugeot 508 z 1.6thp to
    raczej najtańsze auta nie są. Praktycznie ostatnim bastionem dużych
    pojemności, są marki premium i samochody sportowe.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: