eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypojemność a moc › Re: pojemność a moc
  • Data: 2013-07-06 00:19:55
    Temat: Re: pojemność a moc
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 5 Jul 2013 23:34:59 +0200, Maciek napisał(a):

    > Dnia Fri, 5 Jul 2013 22:37:09 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >> Tylko zauważ że to jest jednostka z turbiną sterowaną elektronicznie.
    >> Turbina nadmucha z dołu i nawet jak kierowca ma obrotofobie, to całkiem
    >> dobrze może się zbierać z niskich obrotów.
    >> A większa pojemność to będzie jednostka wolnossąca i całkiem duże szanse na
    >> to, że poniżej 3krpm będzie gorzej niż w tym 1.4 turbo.
    >
    > Wiele gorzej nie musi byc. Poza tym - wiem, ale ja dziekuje za takie
    > wynalazki. Pojemnosc jak w kosiarce, pincet koni, zywotnosc jeszcze do
    > konca nieznana, ale pewnie niezbyt duza.
    > Wole wiecej placic za benzyne, bo to jest wydatek przewidywalny.

    W zasadzie takie zmiany wymusił trochę rynek (a stymulowała unia).
    Samochody z lat 90-tych były bardzo trwałe, a silniki najtrwalszą częścią
    auta.

    Klient salonu płacąc niemałe pieniądze jednak chce bardziej czegoś dla
    siebie, a nie zadowolenia i bezawaryjności dla trzeciego i czwartego
    właściciela z kolei.

    Do tego UE dołożyła swoje - dziś za zużycie paliwa pierwszy raz się płaci
    jeszcze w salonie ze względu na opłaty za emisję CO2. Stąd i parcie na
    oszczędność paliwa, nawet kosztem trwałości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: