-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pohamuj sie
Date: Thu, 31 Dec 2015 16:12:20 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <n63gkk$44v$1@node2.news.atman.pl>
References: <16h8w0kcuiiq6$.kde3qpyve3rj$.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
<n5u3ak$s2l$1@node1.news.atman.pl> <n5uc6i$13s$3@node2.news.atman.pl>
<n5ueoj$85r$1@node1.news.atman.pl> <n5ufd4$4oo$1@node2.news.atman.pl>
<n5uuka$553$1@usenet.news.interia.pl> <n5vqkl$l4u$1@node1.news.atman.pl>
<n60hv6$fev$2@usenet.news.interia.pl> <n60i62$6da$1@node2.news.atman.pl>
<1c53exewhyc70$.tn4hiqpv94dp.dlg@40tude.net>
<n60lnb$i4b$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<n60to3$qnc$1@node1.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<n61a0d$u5u$1@node2.news.atman.pl> <n62o2a$n8d$1@dont-email.me>
<n62qb0$de9$1@node2.news.atman.pl> <n6312t$hgg$1@dont-email.me>
<n632kt$lvg$1@node2.news.atman.pl> <n635in$vaj$1@dont-email.me>
<n63eo2$2as$1@node2.news.atman.pl> <n63fq2$lc$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1451574740 4255 83.142.198.226 (31 Dec 2015 15:12:20
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Dec 2015 15:12:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <n63fq2$lc$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574733
[ ukryj nagłówki ]On 31.12.2015 16:01, ddddddddd wrote:
>> Bzdura. Przynajmniej jeśli chodzi o wyyprzedzanie i tamowanie ruchu.
>> Osobówek o dwa rzędy wielkości więcej, a problemów z wyprzedzającymi się
>> tirami znów o parę rzędów więcej. Są o kilka dobrych rzędów wielkości
>> bardziej upiardliwi niż osobówki.
>
> to z prostego powodu: tir jest dłuższy więc i dłużej wyprzedza; jak
> weźmie się za wyprzedzanie to i tak nie przyspieszy więcej niż do
> 90km/h; do tego dochodzi fakt, że tirman jadący 80/h jedzie z przymusu,
> a kapelusz bo lubi, więc i rzadziej wyprzedza
Ale nie jest istotna przyczyna a prosty fakt - wyprzedzanie przez tiry
jest upiardliwe.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.12.15 17:40 Cavallino
- 31.12.15 17:42 Cavallino
- 31.12.15 17:44 Cavallino
- 01.01.16 16:13 mk4
- 01.01.16 16:23 Cavallino
- 01.01.16 17:28 Axel
- 01.01.16 19:22 mk4
- 01.01.16 20:20 Mirek Ptak
- 01.01.16 21:14 mk4
- 01.01.16 21:23 Cavallino
- 01.01.16 21:24 Cavallino
- 01.01.16 21:29 Shrek
- 02.01.16 13:53 mk4
- 02.01.16 14:06 mk4
- 02.01.16 16:59 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=