    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pohamuj sie
    Date: Wed, 30 Dec 2015 16:38:16 +0100

    On 30.12.2015 16:13, J.F. wrote:

    > Od zakazu to ja jestem daleko, no bo ja chce szybko, oni chca szybko,
    > to czeu tylko ja mam byc zaspokojony.

    Bo im kaganiec nie pozwala, więc z definicji kończy się u nich na
    chciejstwie.

    > A i im moze sie trafic kolega co jedzie 70 czy 40.

    Mogą się różne rzeczy zdarzyć, niemniej jednak praktyka pokazuje, że się
    nie zdarzają. Tzn jak nie ma jakiejś górki, to wszyscy jadą ile im
    kaganiec pozwala czyli koło 90, nie zważając na ograniczenia.

    I rozwiązania systemowe mają to do siebie, że planuje się je o
    rzeczywistość "ogólną: (czyli de facto ststystyki) a nie przypadki
    wyjątkowe. Jak się raz na jakiś czas zdarzy powiedzmy gabaryt z Vmax 40,
    to sobie go wyprzedzą łamiąc zakaz i... i już. A pod górkę to tym
    bardziej nie powinny się wyprzedzać - przykro mi - nie są do tego
    stworzone i takie mają ograniczenia a nie inne.

    > Tak calkiem z dupy to ono nie jest,

    Jest - nikt nie planuje łańcucha dostaw w logistyce z zapasem mniejszym
    niż 10 minut. To po prostu nie miałoby prawa działać.

    To może na czerwonym też niech jeżdzą i po pasach awaryjnych jak jest
    korek, bo im "czas wyjdzie"

    > ale moze by im tak zmniejszyc
    > presje na te kilkanascie minut ... nie wiem - mandat 50zl w razie
    > kontroli, mozliwosc przedluzenia raz w tygodniu (to akurat jest),
    > limit tygodniowy i miesieczny przerzucany na pracodawce w nastepnym
    > okresie.

    To będą narzekali, że już wykorzystali i muszą się spieszyć. Cały
    argument z tym oszczędzaniem 15 minut jest z dupy wzięty i nie warty
    dyskusji. W pampersach też jeżdzą, żeby zaoszczędzić? Nie jedzą?

    Shrek.