  • Data: 2017-03-17 20:42:49
    Temat: Re: podwyzki parkingowe
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-17 o 20:35, Shrek pisze:

    > Nie o to pytam. Ideologia to ideologia. Pytam czemu w jednym chcesz
    > stosować proste zasady rynkowe a w drugim skrajny socjalizm. Kiedy
    > przecież wystarczy niewidzialna ręka rynku;)

    Nie wiem po co mieszasz w to ideologię. Chodzi tylko osiąganie
    zamierzonych celów normalnymi zasadami (czyli zgodnymi z naturą, czyli
    zgodnymi z zasadami rynkowymi).

    A celem jest:
    - mało samochodów w centrum
    - dużo pasażerów komunikacji miejskiej w centrum

    Jeśli twoim celem jest ograniczenie komunikacji miejskiej w centrum, to
    możesz to osiągnąć podwyższaniem cen biletów, tyle że o tym możesz sobie
    dyskutować przed lustrem, bo nie to jest tematem tego wątku.

    > Czemu - jak kogoś nie stać na tramwaj, niech jedzie rowerem:P

    Dlaczego mielibyśmy się przejmować twoją opinią?

    > Podobnie jak dojazdu wszędzie tramwajem. Za to zasady rynkowe są podobno
    > święte uniwersalnie rozwiązują każdy problem;)

    Rozwiązują go najlepiej i w sposób najbardziej sprawiedliwy. Tyle że
    piszesz nie na temat (problemem nie jest zbyt mała liczba tramwai).

    --
    Liwiusz