  • 11. Data: 2011-03-21 22:07:13
    Temat: Re: podwietlanie dywanikow na nogi
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Mar 2011 12:45:58 +0100, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    >Wepnij się w zasilanie popielniczki, zrób sobie dodatkowy wyłącznik żebyś
    >mógł w dowolnej chwili włączyć/wyłączyć sobie podświetlenie i masz problem
    >z głowy.

    IMHO lepiej własnie wpiąć się w oświetlenie wnętrza. Zapali się po
    otwarciu drzwi, zgaśnie po zamknięciu, czyli będzie działać tak, jak
    powinno.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2011-03-22 18:09:51
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 22:07:13 +0100, jerzu napisał(a):

    > IMHO lepiej własnie wpiąć się w oświetlenie wnętrza. Zapali się po
    > otwarciu drzwi, zgaśnie po zamknięciu, czyli będzie działać tak, jak
    > powinno.

    A jak pojedziesz i coś ci spadnie ? Pasażer ma otwierać drzwi żeby załączyć
    oświetlenie ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 13. Data: 2011-03-22 18:39:21
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-22 18:09, huri_khan pisze:

    > A jak pojedziesz i coś ci spadnie ? Pasażer ma otwierać drzwi żeby załączyć
    > oświetlenie ?

    Mam grzebać pod nogami w czasie jazdy? Bardzo mądrze...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 14. Data: 2011-03-22 18:57:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-22 18:39, Grejon pisze:

    > Mam grzebać pod nogami w czasie jazdy? Bardzo mądrze...

    Normalne. Powinieneś spokojnie dać radę pomiędzy przeciągnięciem brzytwy
    po twarzy i jej opłukaniem w butelce wódki. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2011-03-22 19:12:35
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 22 Mar, 18:57, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > Normalne. Powinieneś spokojnie dać radę pomiędzy przeciągnięciem brzytwy
    > po twarzy

    ale autor pytal o oswietlenie gdzies nizej, wiec zapewne co innego
    bedzie depilowal pasazerce... ;)

    WS

    PS. widzial ktos samochod, w ktorym osw. wewn. da sie wlaczyc tylko
    otwierajac drzwi? :)

  • 16. Data: 2011-03-22 19:18:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > A jak pojedziesz i coś ci spadnie ? Pasażer ma otwierać drzwi żeby załączyć
    > oświetlenie ?

    Musisz w swoim samochodzie otwierać drzwi żeby włączyć oświetlenie?