  • 1. Data: 2010-04-02 21:32:52
    Temat: podejrzanie niskie ceny...
    Od: "Andrzej" <a...@p...pl>

    www.digitsys.net

    Co Wy na to? bo ceny podejrzanie niskie .

  • 2. Data: 2010-04-02 22:18:55
    Temat: Re: podejrzanie niskie ceny...
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    http://exposedscammers.wordpress.com/

  • 3. Data: 2010-04-02 22:34:10
    Od: "Andrzej" <a...@p...pl>

    Dziwne to maja w ofercie odbior towaru w ich siedzibie w Londynie, wiec
    afera bylaby na calego po 1 dniu sprzedazy i powybijali by im tam szyby albo
    puscili z dymem

  • 4. Data: 2010-04-02 23:11:19
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Wejdź na google maps i popatrz sobie na street view.
    Pod numerem 93 masz "refurbished offices to let", i logo firmy N K P
    Financial Solutions Ltd?, czyli po sąsiedzku.
    Zadzwoń do nich i się zapytaj, czy ktos wynajął biura, i czy to firma
    handlowa :)

  • 5. Data: 2010-04-03 00:11:24
    Od: adal <a...@a...eu>

    Andrzej pisze:
    > www.digitsys.net
    >
    > Co Wy na to? bo ceny podejrzanie niskie .

    W Londynie widziałem w kilku sklepach podobne ceny.

  • 6. Data: 2010-04-03 00:41:04
    Od: adal <a...@a...eu>

    adal pisze:

    > W Londynie widziałem w kilku sklepach podobne ceny.

    Choć przyznaję, że ceny aparatów nie są moją specjalnością i mogę się mylić

  • 7. Data: 2010-04-03 08:13:56
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Byc moze sa to sprzedaze wiazane o ktorych nie mowi sie w reklamie a podczas
    transakcji to wychodzi... ze dostaniesz u nas to i to jak zakupisz u nas
    razem z tym tamte rzeczy.

  • 8. Data: 2010-04-03 10:06:42
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 02/04/2010 23:34, Andrzej wrote:
    > Dziwne to maja w ofercie odbior towaru w ich siedzibie w Londynie, wiec
    > afera bylaby na calego po 1 dniu sprzedazy i powybijali by im tam szyby albo
    > puscili z dymem

    wcale nie, chyba nie znasz Anglików. To raczej policja itd. zajmuje się
    tymi sprawami - jeżeli ofiary to zgłoszą. Wysłałem zapytanie do
    Companies House czy mogą ich sprawdzić.

    B.

  • 9. Data: 2010-04-03 14:17:55
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > www.digitsys.net
    >
    > Co Wy na to? bo ceny podejrzanie niskie .

    Podalem adres kolezance co mieszka w UK, ale na pierwszy rzut, odpisala
    ze to ejst tzw SCAM, ze oszusci ;)

    Pozatym dopiero sa zarejestrowani
    popatrz : omain Name: DIGITSYS.NET Registrar: ACTIVE REGISTRAR, INC. Whois
    Server: whois.activeregistrar.com Referral URL:
    http://www.activeregistrar.com Name Server: NS1.DIGITSYS.NET Name Server:
    NS2.DIGITSYS.NET Status: clientTransferProhibited Updated Date: 29-mar-2010
    Creation Date: 27-mar-2010 Expiration Date: 27-mar-2011

    w sumie, znak ostrzegawczy.

    PZDr
    Adam

  • 10. Data: 2010-04-05 16:13:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Andrzej" <a...@p...pl> wrote in message
    > www.digitsys.net
    >
    > Co Wy na to? bo ceny podejrzanie niskie .

    Chetnie sprawdze, ale wpadlem wlasnie na chwile do pracy newsy sprawdzic ;)
    i prosze:

    Reason:

    This Websense category is filtered: Potentially Damaging Content. Sites in
    this category may pose a security threat to network resources or private
    information, and are blocked by your organization.

    http://www.digitsys.net/

    Nie chce mi sie teraz calego vlanu wykluczac z filtra zeby sprawdzic co to,
    ale wystarczy zeby nic u nich nie kupowac.

    Pozdrawiam
    Kamil