  • 1. Data: 2010-04-02 16:17:31
    Temat: poklatkowa pogoda
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Przez kilka ostatnich dni bawiłem się w robienie poklatkowych filmików
    pogody. Odkryłem bowiem, że za dzięki CHDK w Canonie można coś takiego
    zrobić. I oto dwie próbki:

    http://www.youtube.com/watch?v=Xq22gTjv6II
    http://www.youtube.com/watch?v=Q5VQLqb4-x0

    Zdjęcia zmniejszono z formatu 1600x1200 za pomocą programu faststone
    viewer, sklejono za pomocą programu radtools i w jednym przypadku dodano
    ścieżkę audio za pomocą programu virtualdub.

    Ludek

  • 2. Data: 2010-04-02 16:58:48
    Temat: Re: poklatkowa pogoda
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> napisał:

    > Przez kilka ostatnich dni bawiłem się w robienie poklatkowych filmików
    > pogody. Odkryłem bowiem, że za dzięki CHDK w Canonie można coś takiego
> [...]

    Bardzo ciekawe. Szczególnie chmury przelatujace ok. 8.45 na różnych
    wysokościach w zupełnie różnych kierunkach.

    > http://www.youtube.com/watch?v=Q5VQLqb4-x0
    > [...]

    Tu z kolei interesujące efekty zanikania i pojawiania sie obłoków.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2010-04-02 18:34:49
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hp57no$lro$1@news.onet.pl>,
    Marek Wyszomirski nabazgrał:

    > Tu z kolei interesujące efekty zanikania i pojawiania sie obłoków.

    Dzięki temu filmikowi zrozumiałem czemu tutaj prawie nigdy nie ma chmur :)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    A o ACTA cichutko

  • 4. Data: 2010-04-03 01:48:11
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 02 of Apr 2010 20:34, l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <hp57no$lro$1@news.onet.pl>,
    > Marek Wyszomirski nabazgrał:

    > Dzięki temu filmikowi zrozumiałem czemu tutaj prawie nigdy nie ma
    > chmur :)

    A ja dzięki komentarzowi do innego filmiku Ludka zrozumiałem,
    dlaczego u mnie błyskała wyłączona żarówka energooszczędna :-)

    --
    nb

  • 5. Data: 2010-04-03 11:32:02
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Ludek Vasta pisze:
    > Przez kilka ostatnich dni bawiłem się w robienie poklatkowych filmików
    > pogody. Odkryłem bowiem, że za dzięki CHDK w Canonie można coś takiego
> [...]

    Fajna zabawa. Wlasny skrypt?

    Z czasów gdy nie slyszalem o CHDK, statyw + reczne wyzwalanie
    przez córke "co krokiew". Calosc zlozona do ruchomego gif-a:

    http://www.asta.bsk.vectranet.pl/dach2008.gif

    pozdr serd
    --
    A S

  • 6. Data: 2010-04-03 16:39:22
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    On 03/04/2010 13:32, Andrzej S. wrote:
    > Fajna zabawa. Wlasny skrypt?

    Zmodyfikowałem sobie skrypt z
    http://chdk.wikia.com/wiki/UBASIC/Scripts:_Ultra_Int
    ervalometer

    Ludek

  • 7. Data: 2010-04-04 12:23:45
    Od: Songoku <s...@i...pl>

    Super!

    Liczyłem, że Canon SX20 IS ma tą funkcję, ale chyba się przeliczyłem
    [chyba, że jeszcze jej nie odnalazłem?]
    Już w starym Epsonie 3100Z miałem coś takiego i można było tworzyć
    ciekawe doświadczenia.
    Wiadomo coś komuś o tej funkcji w SX20 IS? Może jest szansa, że z czasem
    ktoś coś wykombinuje dla tego modelu?

    Pozdrawiam!

  • 8. Data: 2010-04-04 12:28:04
    Od: FD <f...@o...pl>

    Ludek Vasta pisze:

    Fajne!

  • 9. Data: 2010-04-04 15:46:48
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    On 04/04/2010 14:23, Songoku wrote:
    > Wiadomo coś komuś o tej funkcji w SX20 IS? Może jest szansa, że z czasem
    > ktoś coś wykombinuje dla tego modelu?

    Wyczytałem, że CHDK dla SX20 IS jest w wersji beta. Na poniższej stronie
    jest odsyłacz do wersji beta.

    http://chdk.wikia.com/wiki/SX20

    Ludek

  • 10. Data: 2010-04-04 16:23:45
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 18:17:31 +0200, Ludek Vasta napisał(a):

> [...]

    > viewer, sklejono za pomocą programu radtools i w jednym przypadku dodano
    > ścieżkę audio za pomocą programu virtualdub.

    Piękne. Mimo swoich pewnych wad, naprawdę wspaniałe.
    Podpowiedz jeszcze, czy światłomierz był na automacie, czy na stałe, a
    jeśli na stałe, to z jakimi nastawami?

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski