  • 11. Data: 2011-10-06 20:19:41
    Temat: Re: podczas jazdy - wolna skrzynia biegów (manual)
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-05 01:24, Tomasz Pyra pisze:
    > Skrzynie w VC mam 5 biegów, ale również zmienia biegi bez szału.
    > Nie ma porównania ze zmianą biegów w Hondzie.
    No i na to wychodzi, że tak ma być. Pojechałem do aso, gość wsiadł i sie
    pyta "ale ossoo panu chozzzi?" - wsadził mnie do innej vectry z manualem
    - chodziła tak samo wolno :/
    Czyli po prostu GM zrobił kolejny wyrób samochodopodobny OPC, żeby tylko
    był w cenniku i można się pochwalić "robimy nawet 280KM wersje", bo i
    tak (prawie)nikt go nie kupi. A jak znajdzie sie szaleniec co kupi... to
    ma pecha, mógł kupić M3 albo typeR a nie opla...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 12. Data: 2011-10-06 20:32:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-06 20:19, BartekK pisze:
    > No i na to wychodzi, że tak ma być. Pojechałem do aso, gość wsiadł i sie
    > pyta "ale ossoo panu chozzzi?" - wsadził mnie do innej vectry z manualem
    > - chodziła tak samo wolno :/

    Ja bym jednak wymienił olej - trochę się powinno poprawić, ale cudów się
    nie spodziewaj.

> [...]
    > tak (prawie)nikt go nie kupi. A jak znajdzie sie szaleniec co kupi... to
    > ma pecha, mógł kupić M3 albo typeR a nie opla...

    Z drugiej strony zrobienie skrzyni w której da się szybko przerzucać
    biegi odbija się pewnie negatywnie na jej trwałości, do tego użytkownicy
    by narzekali że chrobocze przy zmianie biegów.
    Użytkownicy by nie docenili...