  • Data: 2012-08-27 18:58:25
    Temat: Re: pobór prądu przez kamerę IP
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Aug 2012 09:44:04 +0200, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

    > Prosta analityka wykrywająca ruch po dobrym ustawieniu całkiem poprawnie
    > sprawdza się jako sterowanie rejestracją obrazu. Trochę gorzej
    > oczywiście z użyciem w bardziej zaawansowanych systemach dozorowych z
    > podejmowaniem decyzji - ale w lepsze kamery to się wgrywa
    > specjalistyczne moduły analityk firm trzecich potrafiące naprawdę wiele.
    > tyle że sama licencja na taka analitykę kosztuje więcej jak tania
    > kamerka z dolnej półki...

    W moim przypadku ta prosta analityka poległa z kretesem - na bazie
    informacji z niej rejestrator miał przekazywać sygnał do modułu
    powiadamiającego SMSami. Bardzo szybko ich odbiorca zażądał wyłączenia
    tej funkcji bo wystarczył niewielki wiatr by kamera wykrywała ruch
    cienia. Do tego dochodziło przemieszczanie się cienia w zależności od
    pory dnia, co nie pozwalało wykorzystać maskowania określonych obszarów
    obrazu. Z tego, co się potem dowiedziałem, to taka prosta automatyka
    wykrywania ruchu nadaje się tylko do pomieszczeń zamkniętych. Natomiast
    wspomniane przeze mnie czujniki PIR (kosztujące góra kilkaset zł) ponoć
    spisują się naprawdę dobrze - zresztą zostały stworzone do współpracy z
    kamerami.
    GG#2400455 ICQ#320399066