eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetpo zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)Re: po zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)
  • Data: 2009-11-16 08:15:51
    Temat: Re: po zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Nov 2009 06:39:01 -0800 (PST), micz napisał(a):

    > Poradziłem sobie z tym odpalając kompa w trybie awaryjnym (wtedy obraz
    > na monitorze nie znikał): odinstalowałem sterowniki karty, restart,
    > nowe sterowniki, i wszystko cacy.

    Tak jak BartekK napisal, prawdopodobnie odswiezanie przekroczylo zakres
    obslugiwany przez monitor. Dlatego dzialalo w awaryjnym, a normalnie nie.

    > I teraz znowu podpiąłem monitor pod jej kompa ze zintegrowaną grafiką
    > i już jest dupa - monitor od początku nie widzi nic, żadnego sygnału z
    > karty (nie mogę więc nawet wybrać trybu awaryjnego). BIOS wydaje
    > najpierw jeden dłuższy pip, a potem cztery krótsze (trzy w równych
    > odstępach i czwarty ciut później).

    Czasem dobrze przypomniec sobie standardowe sygnaly dzwiekowe. Ten wlasnie
    odpowiada za problem z grafka. Komputer daje znac ze albo nie moze
    uruchomic, albo nie ma karty graficznej.

    > Przełożyłem mojego GeForce'a do jej kompa, odpaliłem i wszystko OK.
    > Wyjąłem go i znowu to samo.

    ..czyli jak punkt wyzej.

    > Co jest nie tak? Mi to wygląda (aż strach mysleć) na jakiś fuckup
    > modułu graficznego na płycie MSI. Ewentualnie znowu problem ze
    > sterami,

    Problem ze strerami od razu mozesz wykluczyc - na etapie bootowania
    sterowniki i tak nie sa uwzgledniane. Opcje sa dwie:
    - Albo padla zintegrowana grafika
    - albo zintegrowana grafika jest *wylaczona* w BIOSie
    Rada - wloz zewnetrzna karte graf, wejdz do BIOSu i dokladne sprawdz
    stawienia - czy karta nei jest wylaczona, jaka jest kolejnosc - PCI,
    PCI-E/AGp, onboard - rozne BIOSy maja roznie to ujete, niektore maja
    dodatkowo opcje wylaczenia karty graficznej, w innych robi sie to np przez
    wlaczenie w tryb "PCI-E/AGP (nie wiem jakie zlacze masz) only" co powoduje
    ze komputer szuka tylko karty w slocie, a pomija zintergrowana.

    --
    Mark