eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypo dieslu teraz gaz ...Re: po dieslu teraz gaz ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jcik1d$s3q$1@news.task.gda.pl> <jcio5f$efn$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...org> <jcitgf$np$1@inews.gazeta.pl>
    <1vwrqtghen60y$.dlg@myjk.org> <jck4d9$sn0$1@inews.gazeta.pl>
    <4eed96fc$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <7164o4hgplo4$.18705r9fzfr1y.dlg@40tude.net>
    <c1.01.3T78wK$0hr@mike.oldfield.org.pl>
    <g1q5v55296bx.1c2qumr19ck9k$.dlg@40tude.net>
    <jcrsbk$26q$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Wed, 21 Dec 2011 22:21:47 +0100
    Message-ID: <uxq3cby4ca81$.exzin8khdnp6$.dlg@40tude.net>
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.162.46
    X-Trace: 1324502505 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1212 83.25.162.46:1682
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421777
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 21 Dec 2011 06:54:59 +0100, MarcinJM wrote:

    > W dniu 2011-12-20 21:09, Tomasz Pyra pisze:
    >> On Tue, 20 Dec 2011 20:54:56 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
    >>
    >>> Dnia Tue, 20 Dec 2011 20:34:37 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>>
    >>>> Ale taka prawda...
    >>>>
    >>>> Klient przychodzi z wizją że za 3000zł dostanie instalacje LPG taką żeby mu
    >>>> mało gazu szło.
    >>>
    >>> A tymczasem II generacja na Bingo_M daje radę, wystarczy tylko użyć mózgu
    >>> :D
    >>
    >> Z instalacją opartą o mikset chyba tak na prawdę nie da się tego zrobić do
    >> końca dobrze, a przynajmniej nie tak dobrze jak wtrysk benzyny.
    >>
    >> Po prostu reduktor i mikser nie mają szans tak dobrze trzymać parametrów i
    >> tak szybko reagować jak listwa wtryskowa czy nawet gaźnik.
    >>
    >> Bo tam zawsze termodynamika rozprężającego się gazu wpływa jakoś na
    >> wydajność dostarczania gazu, chociaż oczywście są jakieś tam lepsze z
    >> całkiem niezłą stabilnością, zwłaszcza jak samochód niezbyt mocny.
    >>
    >> No ale tak naprawdę to daje się dobrze kompensować dopiero w instalacjach z
    >> wtryskiem gazu - wtedy AFR w całym zakresie obrotów i obciążeń może być
    >> prawidłowy.
    >
    > Nie do konca. Przerabialem kilka aut z mikserem bo "nie szly".
    > Wywalem mikser i w to miejsce wstawialem do dolotu zwylka rurke-kolanko.

    A takie kolanko jak sobie radziło z wolnymi obrotami, jak w zasadzie nie ma
    podciśnienia przed przpustnicą?
    Bo widziałem takie konstrukcje, ale zazwyczaj była jeszcze jakaś zwężka na
    dolocie przed tą dyszą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: