eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypo dieslu teraz gaz ...Re: po dieslu teraz gaz ...
  • Data: 2011-12-22 21:17:58
    Temat: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 22 Dec 2011 18:56:58 +0100, nazgul wrote:

    >> Potrzebna - to ciagle jest instalacja podcisnieniowa i podcisnienie
    >> zalezne od przeplywu jest potrzebne zeby podac wlasciwa ilosc gazu. Tak
    >> samo zreszta dziala gaznik i zwezka jest jego czescia - dopiero wtrysk
    >> to zmienia.
    >
    > ha! przecież cały dolot jest jedną wielką zwężką i nawet jak nie ma
    > założonego LPG to w dolocie jest podciśnienie.

    Bardzo nieduże i niestabilne.

    Zresztą stąd gazownicze patenty z przytykaniem, albo obracaniem ssaka
    powietrza tyłem/bokiem do kierunku wpływu powietrza, albo chowanie go w
    dziwnych miejscach komory silnika.
    Po to żeby to podciśnienie było bardziej stabilne.

    Bo bez tych patentów bywa tak, że instalacja wystrojona dobrze w warsztacie
    zaczyna żyć własnym życiem podczas jazdy, w zależności od prędkości,
    obrotów albo siły i kirunku wiatru.

    Drugi problem to to że dolot bywa dość skomplikowany. Komory rezonansowe i
    różne dziwne kształty mające za zadanie generowanie (albo znoszenie) drgań
    - albo w celu zmniejszenia hałasu, albo zwiększenia wydajnośći.

    To nie jest taki prosty przepływ laminarny, tam się robią węzły fali
    stojącej, przemieszczają się w zależności od parametrów pracy silnika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: