eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypo dieslu teraz gaz ...Re: po dieslu teraz gaz ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Iglo" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Date: Sun, 18 Dec 2011 10:44:28 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <jckg6b$96$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jcik1d$s3q$1@news.task.gda.pl> <jcio5f$efn$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...org> <jcitgf$np$1@inews.gazeta.pl>
    <1vwrqtghen60y$.dlg@myjk.org> <jck4d9$sn0$1@inews.gazeta.pl>
    <jck5vq$2k4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1324205068 294 172.20.26.239 (18 Dec 2011 10:44:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Dec 2011 10:44:28 +0000 (UTC)
    X-User: fajnefele
    X-Forwarded-For: 148.81.119.204
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420994
    [ ukryj nagłówki ]

    z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Iglo pisze:
    >
    > > A jeśli chodzi o kłopoty z gazem to z nastaniem ery sekwencji po kłopotach z
    > > II gen. można powiedzieć że są bezawaryjne i bezobsługowe :-).
    >
    > Ja mam inne spostrzeżenia. Bezobsługową to miałem II gen. Przy sekwencji
    > nawet najlepszy gaz powoduje "zasyfianie się" instalacji. Serwis trzeba
    > odwiedzać częściej (koszty). Spadek mocy jest a spalanie nie mniejsze.
    > Do tego dochodzi większa ilość elektroniki która już na benzynie nie
    > radzi sobie sama ze sobą (nowsze "fantastyczne" silniki) a co dopiero z
    > gazem.
    > Krótko mówiąc nie opłaca się. A w tej całej imprezie przecież o koszty
    > chodzi a nie o ideę. Nie ma to jak ośmiozaworowy poczciwy silnik z gazem
    > II gen.
    >
    > z

    II gen nigdy nie miałem, przez kłopoty znajomych. Ciągłe regulacje, jakieś
    gwizdki w kolektorze, przełącznik jak od lampki.. Bazując na tych
    doświadczeniach dołączyłem do grona zagazowanych dopiero jak instalacje
    sekwencyjne stały się dostępne. Na razie 75tys.km przejechane bezawaryjnie i
    bez obsługi (przycisk centralki gazu dotknąłem raz, chciałem sprawdzić jak
    awaryjnie odpala na gazie) nie licząc zmiany filtrów. Nie wnikam co się do
    takiego stanu rzeczy przyczyniło, czy to że silnik "dobry do gazu" (na
    kolektorze są fabryczne miejsca pod końcówki wtryskiwaczy gazowych), warsztat
    nie przypadkowy (na przegląd czeka się 2 tygodnie, instalacja gazu ze
    strojeniem trwa 2 dni a nie 6 godzin i jazda). Do gazu podchodziłem jak do
    każdego zakupu, był przemyślany i nie pochopny, bez zbędnego oszczędzania i z
    wcześniejszym poznaniem tematu. Na razie ta strategia mnie nie zawiodła, czy
    to chodzi o motoryzację, fotografię czy głupie wędki na ryby.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: