  • 1. Data: 2014-06-08 17:45:45
    Temat: płytka prototypowa AVR z USB
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dostępna jest gdzieś jakaś płytka protypowa z jakimś AVRem z USB?

  • 2. Data: 2014-06-08 17:59:12
    Temat: Re: płytka prototypowa AVR z USB
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    dostępna jest gdzieś jakaś płytka protypowa z jakimś AVRem z USB?

    Dysgooglia - choroba ludzi ograniczonych intelektualnie.

  • 3. Data: 2014-06-08 18:03:06
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    misją prawie dorównujesz tuskowi i gronkiewicz waltz...

  • 4. Data: 2014-06-08 18:10:35
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jest sprawa (pomijam kwestie PO/EU)

    potrzeba mi zrobić urządzenie komunikujące się przez USB...

    problem jest taki, że nie mam o tym za dużego pojęcia...

    są trzy procki 51, AVR i STM32 które mają obsługę USB,
    ten 51 znam najlepiej, AVR jest jakiś drogi i ma strasznie dużo nóżek,
    a STM32 to magia...

    czy można za pomocą któregoś z tych procków stworzyć urządzenie HID
    które zainstaluje się w systemie pod domyślnym sterownikiem, ale które
    będzie miało swój własny deskryptor komunikatu czy jak to się tam
    nazywa, umożliwiający prostą wymianę kilku bajtów w obie strony?

    mam kilka teorii, ale może niech Ktoś się ustosunkuje...

  • 5. Data: 2014-06-08 18:32:48
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    chodzi mi o to, że do tych procków są jakieś biblioteki, ale preferował
    bym 51

  • 6. Data: 2014-06-08 19:04:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-06-08 18:32, tusk, donald tusk wrote:
    > chodzi mi o to, że do tych procków są jakieś biblioteki, ale preferował
    > bym 51

    Pytanie czy dowolnym z nich dałbyś radę zamigać diodą. W *praktyce*.

  • 7. Data: 2014-06-08 19:34:29
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    na stronie atmela jest jakiś kod:
    c5131-usb-generic-1_2_0.zip
    i pdf do niego:
    doc7646.pdf
    Ktoś to przerabiał?

    a jak zabrać się do tego od strony OSa? jest jakiś tool do wymiany
    informacji HIDem bez pisania programu pod windę?

  • 8. Data: 2014-06-08 19:59:46
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    misją prawie dorównujesz tuskowi i gronkiewicz waltz...

    Masz tak głęboką psychozę paranoidalną, że mimo moich kilku zapewnień o
    innych niż PO preferencjach politycznych nadal masz przed oczami wyłącznie
    PO. Kto cię, dziecko, tak skrzywdził? Pan w sukience?

  • 9. Data: 2014-06-08 20:23:33
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    znaczy niezdwojenie jaźni, tez jesteś niezły...

  • 10. Data: 2014-06-08 20:25:14
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>