  • 11. Data: 2014-06-08 20:29:49
    Temat: Re: płytka prototypowa AVR z USB
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no dobra zassałem tool i liba... program się kompiluje, aktualnie mam
    takie pliki:
    http://zsyp.eu/smieci/plikiUSB-1.PNG
    czy Ktoś wie który do czego służy?

    przeglądałem wszystkie, ale nie ma miedzy nimi logicznych powiązań... do
    tego w bibliotece są jeszcze jakieś dodatkowe pliki których nie ma na
    tej liście, a które podejrzewam też są kompilowane...

    Ktoś pomoże ogarnąć projekt w Keilu?

  • 12. Data: 2014-06-08 20:35:25
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    log z kompilacji

    Build target 'c5131_usb_generic'
    compiling main.c...
    compiling scheduler.c...
    compiling usb_drv.c...
    compiling usb_task.c...
    compiling user_application.c...
    compiling usb_user_enum.c...
    compiling usb_user_configuration.c...
    compiling usb_enum.c...
    compiling usb_hid_generic_api.c...
    linking...

    czyli co, kompiluje tylko pliki z ramki projektu?

  • 13. Data: 2014-06-08 21:00:32
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    > znaczy rozdwojenie jaźni, tez jesteś niezły...
    ===========

    O tak, stawiam niezłe diagnozy. W twoim przypadku... celny i zatopiony. Łeb
    kolejny raz wylądował w PiSuarze.

  • 14. Data: 2014-06-08 21:38:17
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jan <k...@p...net> napisał(a):
    > O tak, stawiam niezłe diagnozy. W twoim przypadku... celny i zatopiony.
    > Łeb kolejny raz wylądował w PiSuarze.

    Naprawdę nie ma sensu do jego PO-wego trolowania dodawać innych trolowań,
    pisowskich czy innych.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 15. Data: 2014-06-08 22:09:00
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czy istnieje jakiś
    at89c5131 usb library documentation.pdf?

    Ktoś widział gdzieś jakiś opis tej biblioteki USB do 51?

  • 16. Data: 2014-06-09 11:21:54
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nikt nie wie, czy wszyscy należą do PO?

  • 17. Data: 2014-06-09 14:51:13
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    to może zapytamy jana o usb?

  • 18. Data: 2014-06-09 18:21:29
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 08.06.2014 18:10, tusk, donald tusk wrote:
> [...]
    >
    > problem jest taki, że nie mam o tym za dużego pojęcia...
    >
    > są trzy procki 51, AVR i STM32 które mają obsługę USB,
    > ten 51 znam najlepiej, AVR jest jakiś drogi i ma strasznie dużo nóżek,
    > a STM32 to magia...
    >
    > czy można za pomocą któregoś z tych procków stworzyć urządzenie HID
    > które zainstaluje się w systemie pod domyślnym sterownikiem, ale które
    > będzie miało swój własny deskryptor komunikatu czy jak to się tam
    > nazywa, umożliwiający prostą wymianę kilku bajtów w obie strony?
    >
    > mam kilka teorii, ale może niech Ktoś się ustosunkuje...

    W którejś z ostatnich z EP był artykuł o gotowych narzędziach dla
    procków Microchipa, wszystko można sobie wyklikać, a potem od strony
    procesora komunikacja to tylko pisanie i czytanie do dosłownie kilku
    zmiennych.

    Jakub Rakus

  • 19. Data: 2014-06-09 18:27:05
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jakub Rakus <s...@o...pl> napisał(a):
    > W którejś z ostatnich z EP był artykuł o gotowych narzędziach dla procków
    > Microchipa, wszystko można sobie wyklikać, a potem od strony procesora
    > komunikacja to tylko pisanie i czytanie do dosłownie kilku zmiennych.

    W kwietniowej był HIDMaker.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 20. Data: 2014-06-09 20:20:11
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dziękuję, właśnie zanabyłem zdalnie... obadam sprawę, chodzi oczywiście
    o EP 4/2014?

    a jak uporać się ze stroną OSa? istnieje jakiś tool do komunikacji z
    HIDami? ogólnie mam książkę Daniluka, ale po pierwszym przeczytaniu za
    wiele z niej nie wyniosłem... a do drugiego jakoś nie mogę się przybrać...