  • 1. Data: 2014-06-06 17:43:08
    Temat: Kabel do rejestratora samochodowego
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    W zestawie z rejestratorem samochodowym jest kabel zasilający, z jednej
    strony kątowy wtyk okrągły do rejestratora, z drugiej wtyczka do
    zapalniczki samochodowej. Problem w tym, że po włączeniu rejestratora
    zasilanego powyższym kablem, odbiór programów przez radio samochodowe
    jest silnie zaszumiony, czasem słychać tylko szum. Na kablu nie ma
    jakiegokolwiek filtra. Co trzeba dodać do posiadanego kabla zasilającego
    i jak to zrobić, żeby wyeliminować zakłócenia w odbiorze programów
    radiowych w samochodzie po podłączeniu rejestratora?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2014-06-06 18:04:32
    Temat: Re: Kabel do rejestratora samochodowego
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 2014-06-06 17:43, Tata nabazgrał/nabazgrała/nabazgrało:
> [...]
    > i jak to zrobić, żeby wyeliminować zakłócenia w odbiorze programów
    > radiowych w samochodzie po podłączeniu rejestratora?

    Prawdopodobnie sieje przetwornica we wtyczce zapalniczki. U mnie
    podobnie podobne objawy wywołuje tania ładowarka do telefonu.
    Moim zdaniem trzeba szukać innego zasilacza do rejestratora.

    G.B.

  • 3. Data: 2014-06-08 15:42:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-06-06 17:43, Tata wrote:
    > Problem w tym, że po włączeniu rejestratora
    > zasilanego powyższym kablem, odbiór programów przez radio samochodowe
    > jest silnie zaszumiony

    Mam zasilacz USB samochodowy wkładany do gniazdka. Po wsadzeniu radio
    przestaje odbierać. Mam drugi taki sam. Nic sie nie dzieje, za to CB
    buczy. W środku przetwornice impulsowe i przypuszczam że są kiepskiej
    jakości.

    Innymi słowy - wsadziłbym inny zasilacz. Kabel raczej nic nie pomoże.

  • 4. Data: 2014-06-08 20:43:32
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-06-06 17:43, Tata pisze:
> [...]
    > i jak to zrobić, żeby wyeliminować zakłócenia w odbiorze programów
    > radiowych w samochodzie po podłączeniu rejestratora?

    W sklepach z CB mają specjalne filtry przeciwzakłóceniowe obwodu
    zasilania. Zainstaluj taki filtr pomiędzy gniazdem zapalniczki a wtyczką.