    Subject: Re: płyta główna pod i7 1155 + pamięci + chłodzenie
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Wed, 25 Jul 2012 16:01:31 +0200
    From: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 25.07.2012 o 15:50 R.e.m.e.K <g...@d...null> pisze:

    > A czego konkretnie nie da sie zrobic w dziedzinie wirtualizacji majac
    > proca
    > w wersji K? Co konkretnie daje Vt-d?

    Tego, ze vt-d przekazuje sprzet bezposrednio do systemu goscia. Bez tego
    mozesz owszem wirtualizowac, ale do goscia przekazesz jedynie sprzet USB,
    a np. k. grafiki juz nie, tudziez kontrolera, albo k. muzycznej/sieciowej
    itd.

    Autor watku chce miec jednoczesnie wirtualizacje (czyli mam na mysli cos
    bardziej ambitnego) i jednoczesnie sobie pograc, wiec w jego przypadku
    vt-d jest wskazane.

    Po reszte odsylam do google ;) Hint: IOMMU, VT-d, Virtualization
    Technology for Directed I/O...