  • Data: 2012-04-16 18:15:53
    Temat: Re: plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy
    Od: marcin <l...@k...cwo> szukaj wiadomości tego autora

    > Małe osobówki są mniejsze, lżejsze, mniej załadowane pewnie.
    > Z ciekawości podaj, gdzie występuje temperatura plus 55 stopni i jest
    > długi stromy podjazd, bo ja sobie takiego miejsca nie wyobrażam.

    w azji oraz w afryce. na dole jest czasem te 55, na gorze moze mniej ale
    napewno powyzej 40(wybacz nie robie pomiarow i nie zapisuje :) ).
    roznica poziomow w jednym miejscu prawie 2tys metrow przy dystansie
    niecale 20km i miejscami tak stromo ze przy predkosci 40km/h wrzucenie
    luzu daje wrazenie jakbys depnal hamulec lekko.

    > Z innych rozwiązań, ręczne załączanie wentylatora przed rozpoczęciem
    > podjazdu równoległym włącznikiem do termowłącznika - na dłużej starczy,
    > ewentualnie wymiana obecnego wentylatora na wentylator o większej
    > przepływności powietrza. Podaj jaki jest tam model wentylatora, a pewnie
    > uda się znaleźć taki, co więcej powietrza jest w stanie przepompować.
    > Lub może wymiana tego jednego wentylatora na np dwa mniejsze? Sprawdzić
    > czy wlot powietrza dobrze kieruje na chłodnicę. Zrobić tunel pod maską,
    > który będzie zasysał gorące powietrze z komory silnika i wydmuchiwał pod
> [...]

    nie przygotowales sie do odpowiedzi, nie czytasz watku na ktory
    odpowiadasz. nie mam wentylatora elektrycznego, ktory na probe kiedys
    wsadzilem i nic to nie daje a jest wrecz gorzje w przelotach po plaskim.