  • Data: 2012-04-16 17:55:21
    Temat: Re: plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-16 17:47, marcin pisze:

    > sek w tym ze tam jezdza seryjne auta. moj problem nie wystepuje na
    > pustyni i wydmach, bo tam sie nie gotuje, tylko na stromych dlugich
    > (15-20km i dopiero sie przegrzewa) podjazdach po asfalcie. i o dziwo
    > problem dotyczy wiekszosci podobnych aut, natomiast male osobowki
    > smigaja jak gdyby nigdy nic.

    Małe osobówki są mniejsze, lżejsze, mniej załadowane pewnie.
    Z ciekawości podaj, gdzie występuje temperatura plus 55 stopni i jest
    długi stromy podjazd, bo ja sobie takiego miejsca nie wyobrażam.

    Z innych rozwiązań, ręczne załączanie wentylatora przed rozpoczęciem
    podjazdu równoległym włącznikiem do termowłącznika - na dłużej starczy,
    ewentualnie wymiana obecnego wentylatora na wentylator o większej
    przepływności powietrza. Podaj jaki jest tam model wentylatora, a pewnie
    uda się znaleźć taki, co więcej powietrza jest w stanie przepompować.
    Lub może wymiana tego jednego wentylatora na np dwa mniejsze? Sprawdzić
    czy wlot powietrza dobrze kieruje na chłodnicę. Zrobić tunel pod maską,
    który będzie zasysał gorące powietrze z komory silnika i wydmuchiwał pod
    autem przez podciśnienie.