  • 61. Data: 2011-07-19 20:47:43
    Temat: Re: pliterki w usenecie bylo Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-19 20:33, T...@s...in.the.world pisze:
    > In article<j04bch$2vfe$1@newsread1.aster.pl>, JD<j...@g...com>
    > wrote:
    >

    > Nie, mam na mysli wygode pisania.

    I to wszystko wyjaśnia.

    A my tu o wygodzie czytania.

    JD

  • 62. Data: 2011-07-19 20:53:03
    Od: StaM <k...@y...com>

    >  Moja komurka SonyEricsson w580i
    > w menu ma francuski, deutsch, angielski, i turecki,
    > lub opcja wprowadzenia jezyka simkarty
    > StaM

    Komorka od komory k..wa. Przepraszam
    Niemcy mowia handy, a Ameryknie komorka, czyli cellular phone.

  • 63. Data: 2011-07-19 20:58:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j04qge$ad$1@newsread1.aster.pl>, JD <j...@g...com>
    wrote:

    > I to wszystko wyjaśnia.

    Nie, nie wszystko.
    Bo wyciales kilka istotnych tresci.

    > A my tu o wygodzie czytania.

    Owszem, ja tez.
    To mnie nie czytaj.

    Pa
    TA

  • 64. Data: 2011-07-19 21:00:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j04kaa$gva$1@inews.gazeta.pl>,
    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Od czasu jak Unicode stało się faktem, nie muszę się męczyć.

    I dlatego meczysz sie kodujac w Iso8859-2?

    > Nie są. Jeżeli ktoś używa wciąż systemów sprzed 15 lat, to jego
    > problem. Brak pl znaków był podyktowany ograniczeniami technicznymi,
    > które już dawno odeszły w przeszłość.

    Masz zdaje sie kiepski kontakt z brutalna rzeczywistoscia.

    TA

  • 65. Data: 2011-07-19 21:05:59
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-19 22:58, T...@s...in.the.world pisze:
    > To mnie nie czytaj.

    No dążysz do tego.

    JD

  • 66. Data: 2011-07-19 21:15:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j04k0r$ftu$1@inews.gazeta.pl>,
    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Titusie. Przestań i powiedz czego używasz. Ja mam Unisona. Mi nie
    > krzaczą się nawet tytuły z pliterkami. Nic mi się nie krzaczy. Chyba,
    > że ktoś jak de Fresz wcześniej napisał, ma źle skonfigurofanego out of
    > fucka, albo inne badziewie, wtedy dostaję już skrzaczone.

    W tym wlasnie sek.
    Dostajesz skrzaczone i nic nie jestes w stanie z tym zrobic.
    Uzywam tego co wskazuja naglowki - MT NewsWatchera.
    Jak widzisz (patrz: cytaty) - tez mi sie nic nie krzaczy.
    A dyskusja zaczela sie (i wciaz trwa) od tego ze nie uzywam pliterek.
    A nie uzywam, bo tak jest prosciej i nawet jesli ktos ma zle
    skonfigurowane badziewie, to mnie nie skrzaczy.

    Poza tym - przegladam czesto (i to z roznych kompow) archiwa roznych
    grup na google groups i tam dosc czesto (wbrew temu co tu zeznal de
    Fresz) zdarza sie sytuacja, ze w miejsce polskich literek sa spacje i
    jest to totalnie nieczytelne.

    Generalna zasada brzmi - jak cos sie ma spieprzyc to sie spieprzy.
    Dlatego w trosce o to zeby sie nie spieprzylo nalezy uzywac mozlwie
    prostych rozwian, a nie udawac ze nie ma problemu.

    OK, mozesz sobie mowic, ze to przeciez to wina tych co maja zle
    skonfigurowany newsreader. Albo ze google groups sa winne.
    I oczywiscie bedziesz mial racje.
    Tylko ze to niczego nie zmienia.
    Poniewaz napisalem to juz wiele razy w tym watku, ale jak widze do was
    to nie trafia - dajcie sobie spokoj. Badzcie nowoczesni, produkujcie
    (posrednio) te krzaki, ale ja i tak obstaje przy swoim. Bede pisal bez
    pliterek. Nie chcecie nie czytajcie.

    TA

  • 67. Data: 2011-07-19 21:21:43
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-19 21:54:40 +0200, StaM <k...@g...com> said:

    > Moja komurka SonyEricsson w580i
    > w menu ma francuski, deutsch, angielski, i turecki,
    > lub opcja wprowadzenia jezyka simkarty
    > StaM

    Ale widzisz, to jest właśnie problem lokalizacji systemu.
    Nie dam sobie obciąć żadnej części ciała za to co napiszę, ale raczej
    nie przypuszczam, żeby z kartą przychodził odpowiedni zestaw znaków i
    klawiatur.
    Mam iPhona z wysp brytyjskich, syn używa jeszcze starszego i
    pochodzącego z wprost z USA. Z systemem po polsku, przyszło całe
    dobrodziejstwo inwentarza. Na innym aparacie tym razem HTC z Androidem,
    też nie mam problemu z pliterkami, nawet wysyłając SMSy na Nokie, Sony,
    czy właśnie iP.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2011-07-19 21:32:19
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-19 23:00:35 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > I dlatego meczysz sie kodujac w Iso8859-2?
    Bo akurat w tej wiadomości nie ma takiej potrzeby.
    ? ?????? ????
    I niczego nie musiałem przestawiać w kodowaniu - ?? ?? ????? ???????.

    > Masz zdaje sie kiepski kontakt z brutalna rzeczywistoscia.
    A może to Ty masz tylko z nią kontakt. Tą brutalną. Bo moja
    rzeczywistość jest mało brutalna.

  • 69. Data: 2011-07-19 22:21:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 19 Jul 2011 18:29:39 +0200, JD napisał(a):

    > A tu to mnie szczerze zaskoczyłeś.
    > W mailach i SMSach nie możesz ogonków używać???
    > To masz pewnie komórkę z czasów powstawania netykiety :D

    Albo oszczędza, bo przy polskich ogonkach za 70 znaków zapłaci jak za 160.
    A trzeba na następnego Maka zaoszczędzić.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 70. Data: 2011-07-19 22:23:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 19 Jul 2011 10:01:18 -0700 (PDT), StaM napisał(a):

    > Wystarczy ze komorka posiada SIM z innego kraju,
    > i nie ma polskich literek w opcjach.
    > StaM

    HINT: każdy telefon może porozumiewać się z użytkownikiem w wielu językach.
    Trzeba tylko zmienić to w opcjach :P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much