    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.rec.foto
    Subject: Re: pliterki w usenecie bylo Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Date: Tue, 19 Jul 2011 23:15:27 +0200

    In article <j04k0r$ftu$1@inews.gazeta.pl>,
    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Titusie. Przestań i powiedz czego używasz. Ja mam Unisona. Mi nie
    > krzaczą się nawet tytuły z pliterkami. Nic mi się nie krzaczy. Chyba,
    > że ktoś jak de Fresz wcześniej napisał, ma źle skonfigurofanego out of
    > fucka, albo inne badziewie, wtedy dostaję już skrzaczone.

    W tym wlasnie sek.
    Dostajesz skrzaczone i nic nie jestes w stanie z tym zrobic.
    Uzywam tego co wskazuja naglowki - MT NewsWatchera.
    Jak widzisz (patrz: cytaty) - tez mi sie nic nie krzaczy.
    A dyskusja zaczela sie (i wciaz trwa) od tego ze nie uzywam pliterek.
    A nie uzywam, bo tak jest prosciej i nawet jesli ktos ma zle
    skonfigurowane badziewie, to mnie nie skrzaczy.

    Poza tym - przegladam czesto (i to z roznych kompow) archiwa roznych
    grup na google groups i tam dosc czesto (wbrew temu co tu zeznal de
    Fresz) zdarza sie sytuacja, ze w miejsce polskich literek sa spacje i
    jest to totalnie nieczytelne.

    Generalna zasada brzmi - jak cos sie ma spieprzyc to sie spieprzy.
    Dlatego w trosce o to zeby sie nie spieprzylo nalezy uzywac mozlwie
    prostych rozwian, a nie udawac ze nie ma problemu.

    OK, mozesz sobie mowic, ze to przeciez to wina tych co maja zle
    skonfigurowany newsreader. Albo ze google groups sa winne.
    I oczywiscie bedziesz mial racje.
    Tylko ze to niczego nie zmienia.
    Poniewaz napisalem to juz wiele razy w tym watku, ale jak widze do was
    to nie trafia - dajcie sobie spokoj. Badzcie nowoczesni, produkujcie
    (posrednio) te krzaki, ale ja i tak obstaje przy swoim. Bede pisal bez
    pliterek. Nie chcecie nie czytajcie.

    TA