  • 11. Data: 2009-09-07 07:01:53
    Temat: Re: plecak na sprzęt foto
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Sep 2009, robertar wrote:

    > Podróżuję środkami komunikacji miejskiej, gdzie wolałbym nie afiszować
    > się ze sprzętem.

    Tego argumentu nijak nie rozumiem - nieafiszowanie IMO powinno
    implikować używanie plecaka *NIE*fotosprzętowego.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-09-07 16:42:02
    Od: robertar <r...@w...pl>

    On 7 Wrz, 07:34, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Tam sa rozne, rozniste plecaki...

    Byłem na ich stronie. Przejrzałem wszystko dokładnie i nie znalazłem
    nic, co by mi odpowiadało. Ale może faktycznie lepiej będzie na
    miejscu pogadać z obsługą sklepu.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 13. Data: 2009-09-07 16:59:34
    Od: robertar <r...@w...pl>

    On 7 Wrz, 09:01, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > nieafiszowanie IMO powinno
    > implikować używanie plecaka *NIE*fotosprzętowego.

    Ja własnie szukam plecaka "*NIE*fotosprzętowego".
    Myślałem, że to jest jasne...
    Pisałem powyżej wszak:
    "Torby lub plecaki fotograficzne w tej sytuacji odpadają. Mój sprzęt
    jest bardzo dobrze chroniony przed uderzeniami i wilgocią. "

    Żeby było jasne, idea jest następująca - po sesji zdjęciowej aparat
    ładuję do torby biodrowej, obiektywy do pokrowców. Następnie torbę i
    pokrowce, wraz z pasem i kamizelką ładuję do plecaka.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 14. Data: 2009-09-07 17:31:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "robertar" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
    > Byłem na ich stronie. Przejrzałem wszystko dokładnie i nie znalazłem
    > nic, co by mi odpowiadało. Ale może faktycznie lepiej będzie na
    > miejscu pogadać z obsługą sklepu.

    Ich strona jest do dupy. Idz do sklepu.

  • 15. Data: 2009-09-07 17:41:45
    Od: robertar <r...@w...pl>

    On 7 Wrz, 19:31, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Ich strona jest do dupy. Idz do sklepu.

    Ok, dzięki.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 16. Data: 2009-09-07 19:13:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    > ładuję do torby biodrowej, obiektywy do pokrowców. Następnie torbę i
    > pokrowce, wraz z pasem i kamizelką ładuję do plecaka.

    plecak do walizki , a walizke do samochodu.

    sugeruje jakis mini van , mozna zabrac jeszcze statyw , swiatla i
    pare zapasowych kart.

  • 17. Data: 2009-09-07 19:43:42
    Od: robertar <r...@w...pl>

    On 7 Wrz, 21:13, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > plecak do walizki , a walizke do samochodu.
    > sugeruje jakis mini van...

    Przecież wyraźnie pisałem, że podróżuję środkami komunikacji
    miejskiej.

    Mogę tam zabierać, poza swoim sprzętem, co najwyżej:
    > pare zapasowych kart.

    :)

    Pozdrawiam
    Robert

  • 18. Data: 2009-09-07 20:10:20
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 7 Sep., 21:43, robertar <r...@w...pl> wrote:

    > Przecież wyraźnie pisałem, że podróżuję środkami komunikacji
    > miejskiej.

    wlasnie dlatego zasugerowalem mini vana.
    gdybys poruszal sie w terenie zaproponowalbym dzipa.

    mini van to przeciez wymarzony srodek komunikacji miejskiej , mozna
    powiedziec kwintesencja :-))

  • 19. Data: 2009-09-08 05:03:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    robertar napisał(a):

    > Przecież wyraźnie pisałem, że podróżuję środkami komunikacji
    > miejskiej.

    No to masz dużo więcej miejsca niż w mini vanie ;)

    j.

  • 20. Data: 2009-09-08 06:14:45
    Od: bans <g...@o...pl>

    robertar pisze:

    > szukam plecaka, który po złożeniu zajmowałby jak najmniej miejsca.

    Absolutny minimalizm:

    http://www.vaude.com/epages/Vaude-de.sf/secdWwHU3HeA
    bU/?ObjectPath=/Shops/Vaude/Products/15182/SubProduc
    ts/151822210

    Do kupienie w sklepach HiMountain. Pakuje się w swoją własną kieszeń w
    klapie - oczywiście pod warunkiem, że zrezygnujesz z usztywnionych
    pleców i plastikową wkładkę zostawisz w domu.

    --
    bans