eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmplay fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy › Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
  • Data: 2010-08-01 07:09:54
    Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):

    > Dnia 01-08-2010 o 03:14:02 scream <n...@p...pl> napisa=B3(a):

    > do =

    > czemu
    > efonu? Moim
    > uetooth.
    > e musi
    >
    > A co je=B6li nie wirus lub w=B3amanie? I co je=B6li u=BFytkownik nie wys=
    > =B3a=B3 smsa? =
    >
    > Co Ty by=B6 zrobi=B3, bo ja nie wiem. Mam Ci da=E6 przyk=B3ad ba=B3aganu=
    > jaki panuje =
    >
    > w systemi rozliczeniowym fresch, przecie=BF wiesz jak jest.

    Jestem pewien ze nie z mojego telefonu gdyż tego dnia jak i każdego innego
    zawsze telefon mam przy sobie(na pasku), nikt mojej karty sim nie mogł wyjąć
    z telefonu, zresztą po takim działaniu automatycznie usuwa sie rejestr w
    telefonie. Natomiast moj rejestr jest i pokrywa sie w 99,99% z tym na stronie
    play24, jedyna róznica to sms premium który wedlug play wysłałem.
    Nie mam w domu też dzieci lub osob ktore mogłyby bawić sie moim telefonem.
    Wykluczam też wirus w telefonie gdyż nie interesuje mnie instalowanie
    codziennie nowych aplikacji, "łamanie telefonu" certyfikaty itp. Headset'u
    nie używam, BT zawsze wyłączone.
    Ktoś napisał ze niekoniecznie z mojego telefonu ale z mojego numeru - wiec
    odpowiadam nie mam duplikatu karty sim a obecnej nikt nie wyciągnął (efektem
    byłoby skasowanie rejestru gdyby ją ponownie włożyć).
    Liczyłem na lepsze "sprawdzenie" ze strony Play, mianowicie w jaki sposób
    wysłany został sms (ja sprawdziłem play24 i z internetowej bramki nie
    wyszedl, potwierdzeniem było ostatnie dobre logowanie, oraz historia
    wysłanych smsów z tejże bramki).
    Domyslam sie ze siec uzyskuje imei telefonu przy rejestracji do sieci, mają
    też bts'a z którego rzekomo wysłałem tego smsa premium, powinni sprawdzić czy
    o 8.39 sms wyslany został poprzez bts'a w którym wówczas przebywałem. To jest
    dla mnie dokładne sprawdzenie. DLa mnie pewne jest że nie btsy sie nie
    zgodzą.

    Tutaj nie chodzi mi o 6,1zl ale o sam fakt że zostałem oszukany i nic z tym
    nie moge zrobić oraz że na jednym razie może sie nie skończyć...

    Wczesniej też to napisałem ale sie powtórzę, gdybym miał choć cień podejrzeń
    że jednak ktoś mogł to zrobić z mojego tel nie zakładał bym tego tematu i nie
    pisal reklamacji.
    Ja jestem jednak pewien swojego i dlatego mnie to boli... ;-(