  • Data: 2010-11-17 13:02:09
    Temat: Re: play fresh sms premium którego_nigdy_ni
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 12:52:12 +0000 (UTC), damiano12 napisał(a):

    > odpowiedzieli mi pisemnie ze przesuwaja sprawę do 14 grudnia wiec narazie czekam
    ale proszę każdą osobę która jest w 100% pewna swego że została w ten sposób oszukana
    o kontakt 604154991 - tel i 10818341 sam nie dam rady na pewno ale jak chociaż 3+
    osób sie zbierze ze mną na 100% sprawę skieruje do sadu bo nie nawidze złodziejstwa!
    i niektórzy co nie mieli takiej sytuacjio za przproszeniem Pie***lą jak poczaskani!
    ja nie popuszcze robienia mnie w h*** więc proszę każdego kto został oszukany o
    kontakt!!! i proszę nie odpuszczajcie złodzieją!!!

    Ale pozew sądowy trzeba napisać rzeczowo, w wiecej niż jednym zdaniu i w
    języku polskim. To już są trzy poważne problemy, prawdopodobnie nie do
    przejścia dla Ciebie.
    A nawet jak już to jakimś cudem przejdziesz (albo ktoś napisze za Ciebie,
    zakładając, że najpierw jakimś cudem zrozumie) to jeszcze jest jeden
    zasadniczy problem - sprawa sądowa może trwać wiele miesięcy, przez cały
    ten czas trzeba używać tych samych danych osobowych (wersja nie tylko dla
    orłów: trzeba się tak samo podpisywać), a to już zdecydowanie Cię
    przerasta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka