  • Data: 2010-11-19 13:40:11
    Temat: Re:
    Od: blofeld77 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kolego Waldku.

    Nie wiem kompletnie co masz na myśli pisząc o netykiecie czy wyrzucając mi że nie
    potrafię korzystać z usenetu i podpisuję się co chwila innymi nickami lub też że
    rozmawiamy sami ze sobą.
    Swoje posty wprowadzam poprzez forum na money.pl. Jestem zalogowany. Klikam raz.
    Mam wrażenie że padasz ofiarą swojej nieświadomości na temat tego, jak działa forum
    na money.pl, albo obaj padamy ofiarą wadliwego działania tego systemu.
    Już zdaje się ktoś ci napisał: "jakie inne nicki???" co powinno chyba dać ci do
    myślenia. Rozeznaj się w temacie i odezwij się w końcu z czymś konstruktywnym.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/