  • Data: 2010-11-19 10:08:31
    Temat: Re: Re:_play_fresh_sms_premium_którego_nigdy_ni
    Od: blofeld77 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie i panie, uniknijmy proszę tych uszczypliwości na temat poprawności
    gramatycznej i ortograficznej, w także poddawania w wątpliwość, czy ktoś potrafi
    napisać pozew czy nie.
    Ja również jestem ofiarą tego samego zdarzenia - jak napisałem w poprzednich postach.
    Złożyłem reklamację, poinformowałem UKE. Czekam. Maja podać mi namiary na BTS, z
    jakiego wyszedł sms. Chyba coś jest nie tak, bo połknęli żabę. Pewnie dostali więcej
    reklamacji i zaczęli się zastanawiać, że coś jest na rzeczy, bo może kilka osób ma
    amnezję, ale na pewno nie kilkaset (albo więcej).
    Sprawa jest o tyle ciekawa, że do akcji włączy się prawdopodobnie prokuratura.
    W mojej ocenie działanie na szkodę użytkowników telefonów prowadzi firma
    Extrabingo.eu, właściciel konkursu internetowego. Skontaktowałem się z właścicielem
    umeru 75550, firmą Teleaudio Sp. z o.o., gdzie informaty tejże firmy potwierdził, że
    coś tu jest nie tak, ale nie mają na razie oficjalnych powodów, by odebrać prawa
    firmie Extrabingo do wykorzystywania numeru i wypowiedzieć im umowę o współpracy.
    Ja osobiście czekam, jak do sprawy podejdzie mój operator (ERA). Jeśli spuszczą mnie
    do klozetu, zakładam stronę www, na której zbiorę przynajmniej dziesięć osób
    poszkodowany w podobny sposób. W dalszej kolejności poinformujemy prokuraturę i
    złożymy zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. Prokuratura zapewne będzie miała
    większy wpływ na ERĘ i innych operatorów niż pojedyncze robaczki, którymi jesteśmy,
    więc może po nitce do kłębka...
    Nie poddawajcie się, chodzi o zasady, a nie o 5 zł netto.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/