-
1. Data: 2010-04-26 11:44:42
Temat: Re: play - bledny abonament
Od: "Piotr M" <x...@x...xx>
Dnia 26-04-2010 o 15:11:56 M <o...@f...pl> napisał(a):
> podczas wpisywania wprowadza blednie abonament 50zl. Pracownik play
> drukuje
> umowe blednej taryfy i podpisuje z adnotacja blednie wpisanej taryfy.
> Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50.
Hmm, to znaczy że ktoś wprowadził do systemu abonament 50?
Kto wprowadza w system umowy, czasem nie handlowiec który je tworzy i
podpisuje?
--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."
-
2. Data: 2010-04-26 12:11:56
Temat: play - bledny abonament
Od: "M" <o...@f...pl>
Witam,
sytuacja wyglada nastepujaco:
ponad miesiac temu podpisuje umowe play dla firm 25zl , pracownik play
podczas wpisywania wprowadza blednie abonament 50zl. Pracownik play drukuje
umowe blednej taryfy i podpisuje z adnotacja blednie wpisanej taryfy.
Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50.
Na infolinii przez caly czas twierdza,iz sprawa jest wyjasniania (ilez
mozna?)
Co robic ? Odnosnic sie do innych zrodel, pozew do sadu ? :)
Pozdrowienia
-
3. Data: 2010-04-26 12:18:21
Temat: Re: play - bledny abonament
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
M pisze:
> Witam,
> sytuacja wyglada nastepujaco:
> ponad miesiac temu podpisuje umowe play dla firm 25zl , pracownik play
> podczas wpisywania wprowadza blednie abonament 50zl. Pracownik play drukuje
> umowe blednej taryfy i podpisuje z adnotacja blednie wpisanej taryfy.
> Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50.
> Na infolinii przez caly czas twierdza,iz sprawa jest wyjasniania (ilez
> mozna?)
> Co robic ? Odnosnic sie do innych zrodel, pozew do sadu ? :)
> Pozdrowienia
Złożyć reklamację.
--
Liwiusz
-
4. Data: 2010-04-26 12:29:53
Temat: Re: play - bledny abonament
Od: "Piotr M" <x...@x...xx>
Dnia 26-04-2010 o 15:58:36 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
napisał(a):
> Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym
> skutkiem.
Oczywiście. Niech tą reklamacją przyjmie "zajmie się nią" ten sam
handlowiec co wprowadził błędnie umowę. Oczywiście przełożony również
powinien znać sprawę i po premii polecieć. Przez takie "pierdółki" klient
później musi płacić, wydzwaniać i prostować. 50zł to jeszcze nie tragedia
ale gdyby to było 200zł i razy dwie umowy..
--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."
-
5. Data: 2010-04-26 12:53:15
Temat: Re: play - bledny abonament
Od: "M" <o...@f...pl>
Hmm, to znaczy że ktoś wprowadził do systemu abonament 50?
Kto wprowadza w system umowy, czasem nie handlowiec który je tworzy i
podpisuje?
dokladnie handlowiec w salonie play.
ja tej umowy nie podpisalem, podpisalem jedynie tzw. korekte umowy.
pozdrawiam
-
6. Data: 2010-04-26 12:53:32
Temat: Re: play - bledny abonament
Od: "M" <o...@f...pl>
>
> Złożyć reklamację.
gdzie zlozyc taka reklamacje ?
-
7. Data: 2010-04-26 12:58:36
Temat: Re: play - bledny abonament
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
M pisze:
>> Złożyć reklamację.
>
> gdzie zlozyc taka reklamacje ?
Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz
również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem.
Korespondencja z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie niż
korespondencja z robotem udającym inteligencję...
--
Liwiusz
-
8. Data: 2010-04-26 14:43:21
Temat: Re: play - bledny abonament
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hr42lv$n98$...@n...onet.pl...
> Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz również
> złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem. Korespondencja
> z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie niż korespondencja z robotem
> udającym inteligencję...
Nie przesadzaj.
--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity
-
9. Data: 2010-04-26 15:55:02
Temat: Re: play - bledny abonament
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
qwerty pisze:
> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:hr42lv$n98$...@n...onet.pl...
>> Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz
>> również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym
>> skutkiem. Korespondencja z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie
>> niż korespondencja z robotem udającym inteligencję...
>
> Nie przesadzaj.
Wielokrotnie z nimi korespondowałem. Błędy ortograficzne nie są czymś
nadzwyczajnym. Reklamowałem brak możliwości wysyłania SMSów do jednej ze
szwedzkich sieci. Oto jaką "poradę" otrzymałem:
"Szanowny Panie, Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące zmiany operatora,
które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 19 grudnia
2009 roku. Uprzejmie informujemy, że użytkownik numeru +46XXXXXXXXX,
powinien zmienić ręcznie Ustawienia sieci. W celu zmiany sieci na
Belgacom należy wejść kolejno w aparacie telefonicznym: Ustawienia-
ustawienia sieci (operatora) ręczne i tam dokonać zmiany operatora na
Belgacom. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą
Obsługą Klienta"
Pomijając już fakt, że sieć Belgacom, do której się radzą przelogować,
nie działa w Szwecji, to na dodatek rada jest taka, jakby ktoś za
granicą - na reklamację, że od niego nie dochodzą SMSy wysłane do sieci
ERA, napisał, aby użytkownik ERA przelogował się do sieci PLUS. Żenua.
Poziom merytoryczny odpowiedzi z BOKu sięga przedszkola.
--
Liwiusz
-
10. Data: 2010-04-26 19:13:18
Temat: Re: play - bledny abonament
Od: DanW <m...@g...pl>
W dniu 26-04-2010 14:11, M pisze:
> Witam,
> sytuacja wyglada nastepujaco:
> ponad miesiac temu podpisuje umowe play dla firm 25zl , pracownik play
> podczas wpisywania wprowadza blednie abonament 50zl. Pracownik play drukuje
> umowe blednej taryfy i podpisuje z adnotacja blednie wpisanej taryfy.
> Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50.
> Na infolinii przez caly czas twierdza,iz sprawa jest wyjasniania (ilez
> mozna?)
> Co robic ? Odnosnic sie do innych zrodel, pozew do sadu ? :)
> Pozdrowienia
>
>
Miałem identyczną sytuację rok temu, złożyłem reklamację przez www
opisując dokładnie całą sytuację. Po kilku dniach zadzwonili do mnie
wypytując dokładnie jak to się stało i jaki sposób załatwienia
reklamacji byłby najkorzystniejszy. Po dwóch tygodniach przyszło
załatwienie reklamacji na piśmie i od kolejnego okresu rozliczeniowego
było dokładnie tak jak chciałem. Pozdrawiam