eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaplastyka obrazu › Re: plastyka obrazu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: plastyka obrazu
    Date: Wed, 20 Jul 2011 19:21:04 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 55
    Message-ID: <j072q0$ied$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j04k5b$gbp$1@inews.gazeta.pl> <j04rff$a3l$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@t...hamstera.pl> <j06ipi$udk$1@news.onet.pl>
    <j...@t...hamstera.pl>
    <4e26de32$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@t...hamstera.pl> <j06tb8$2db$1@inews.gazeta.pl>
    <4e270741$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.127.110.33
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1311182464 18893 94.127.110.33 (20 Jul 2011 17:21:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jul 2011 17:21:04 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:880726
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-07-20 18:50:12 +0200, Kosu <6...@e...pl> said:

    >> Odczep się od tego cepa. Nit Ci nie każe kupować, bądź se mądrzejszy.
    >> Ale jak będziesz chciał harlejowcowi powiedzieć, że jego motor nie brzmi
    >> szlachetnie a każda Yamaha to se tego HD na śniadanie łyka.
    >
    > To chyba tylko w Polsce kupuje się Harley'a dla "szlachetnego
    > brzmienia". Na całym świecie motor jest po prostu środkiem transportu.

    Bzdurzysz chłopie. Chyba że ten Twój "cały świat" zamyka się gdzieś w
    południowej Azji. Podobnie zresztą było w Polsce w latach 50-60., gdzie
    zwyczajnie dla większości samochód był niedostępny i radzono sobie
    łatwiej osiągalnym substytutem. W cywilizowanym świecie motocykl, to
    zabawka, ma budzić emocje, motocykle praktyczne są najczęściej nudne i
    kupują je zwykle początkujący lub ci, którzy mają określone cele (np.
    daleka turystyka lub skrajna uniwersalność). Ale z tego się często
    wyrasta.
    Jak ktoś chce mieć "po prostu środek transportu", to kupuje Skode, nie
    motocykl. Ten jest drogi w utrzymaniu, na łeb pada, na zakupy
    niewygodne, z rodziną na wakacje się człowiek nie zabierze,
    niebiezpieczne i jeszcze w ciul innych wad (czy też "wad").


    > Kupuje się głównie turystyczne / off-road - zgodnie z przeznaczeniem.

    Hyhyhyhy. Hit sprzedaży - Bumy GS, teoretycznie turystyczne enduro, w
    80% nigdy lub prawie nigdy nie zjeżdżają z asfaltu. Ludzie płacą za
    wizerunek, realna użyteczność jest na dalszym planie.


    > Jak ktoś chce się ścigać na torze, to wybiera ścigacz.

    Dobre 70% ścigaczy z całego świata nigdy nie zobaczy toru. W Polsce z 90%.


    > Motory turystyczne (ekonomiczne, ciche, bezawaryjne i tanie) prawie się
    > nie sprzedają :]

    Nie wiem skąd masz takie dane, ale wysokie miejsca w rankingach
    sprzedaży małego Fazera, CBF600, Bandziora itp. raczej przeczą tej
    śmiałej tezie. Hint -> cena.


    >> Ludzie to nie komputery, czują i doznają.
    >
    > I w przeciwieństwie do komputerów bywają nieracjonalni.

    Łoł, cóż za przełomowe odkrycie! ;-)


    --

    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: