eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaplastyka obrazuRe: plastyka obrazu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 20 Jul 2011 18:50:12 +0200
    From: Kosu <6...@e...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-GB; rv:1.9.2.18)
    Gecko/20110616 Thunderbird/3.1.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: plastyka obrazu
    References: <j04k5b$gbp$1@inews.gazeta.pl> <j04rff$a3l$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@t...hamstera.pl> <j06ipi$udk$1@news.onet.pl>
    <j...@t...hamstera.pl>
    <4e26de32$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@t...hamstera.pl> <j06tb8$2db$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <j06tb8$2db$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 39
    Message-ID: <4e270741$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.127.16
    X-Trace: 1311180609 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2438 83.24.127.16:51348
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:880719
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-07-20 17:47, JA wrote:
    > Odczep się od tego cepa. Nit Ci nie każe kupować, bądź se mądrzejszy.
    > Ale jak będziesz chciał harlejowcowi powiedzieć, że jego motor nie brzmi
    > szlachetnie a każda Yamaha to se tego HD na śniadanie łyka.

    To chyba tylko w Polsce kupuje się Harley'a dla "szlachetnego
    brzmienia". Na całym świecie motor jest po prostu środkiem transportu.
    Kupuje się głównie turystyczne / off-road - zgodnie z przeznaczeniem.
    Jak ktoś ma więcej kasy, a do tego potrzebuje motoru głównie do jazdy po
    mieście i cieszenia się słońcem, to kupuje Harleya. Jak ktoś chce się
    ścigać na torze, to wybiera ścigacz.

    Realia w Polsce? Najlepiej sprzedają się oczywiście ścigacze. Wszyscy
    kupują Harleye dla "szlachetności" i "kultowości" z prostej przyczyny -
    nie było ich w Polsce, kiedy w USA były po prostu motorami
    rekreacyjnymi, a później ulubionym pojazdem gangów ulicznych :]
    Motory turystyczne (ekonomiczne, ciche, bezawaryjne i tanie) prawie się
    nie sprzedają :]

    Dużo bliższy jest mi rynek rowerów, gdzie jest identyczna sytuacja.
    Rowerem typowego Polaka jest góral. 15 lat temu był to góral
    jakikolwiek. Dziś jest to najczęściej lekka maszyna, której producent
    celował w amatorski sport (->ścigacz). Teraz zapanowała moda na
    kupowanie 30-letnich szosówek (kultowych i szlachetnych), które po
    dorzuceniu kilku stów nawet nadają się do jazdy. Oferowane w podobnej
    cenie nowe rowery crossowe kurzą się w magazynach, bo są takie... no
    zwyczajne. W każdym razie nikt nie powie, że szlachetne :D

    > Ludzie to nie komputery, czują i doznają.

    I w przeciwieństwie do komputerów bywają nieracjonalni.

    > płaczą PRZY NIEKTÓRYCH LEKTÓRACH.

    Może nie płakałem, ale rzeczywiście trochę mi smutno. 50% Polaków nie
    czyta nawet 1 książki rocznie. Spokojnie mogłeś napisać "filmach".

    pozdrawiam,
    PK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: